وبلاگ گروهی سایت دو در دو

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۵

وبنا – سایت اینترنتی doxdo.com که یک سایت rss خوان بود وبلاگ گروهی خود را راه اندازی کرد. دو در دو درباره این وبلاگ می نویسد: “گروه دودردو از مهرماه ۱۳۸۴ تشکیل شد و با عرضه سایت doxdo.com پا به عرصه‌ وبلاگستان فارسی نهاد. از عمده هدفهای گروه دودردو ایجاد امکانات بهتری برای خواندن و خوانده‌شدن افکار نسل جوان ایران بوده است.” دو در دو در ادامه می افزاید: “در پی تعقیب این هدف “وبلاگ دودردو http://www.doxdo.net ” در مهر ماه ۱۳۸۵ آغاز به کار میکند.”

این وبلاگ گروهی با نگاهی متفاوت‌تر به تعریف یک وبلاگ گروهی در صدد است که فضای جدیدی را در اختیار متفکران ایرانی قرار دهد. در گذشته یک وبلاگ گروهی یا محدود به تعدادی از افراد با زمینه‌ی مشترک ذهنی خاص بود یا وبلاگهای خبررسان گروهی همانند صبحانه، هفتان یا بلاگنیوز و… که افراد عضو می شدند تا خبررسانی بکنند و لینک بگذارند.

دو در دو در تعریف سیستم جدید خود می نویسد: ” ثبت نام همیشه و برای همه‌ی افراد آزاد است. کاربران دارای امکانات اختصاصی (مثل ایمیل دی‌میل، آرشیو اختصاصی، فید اختصاصی و…) خواهند بود. کاربران لینک یا خبر منتشر نمی کنند، بلکه متون، تصاویر، صوت یا ویدئو را می توانند منتشر بکنند، به طور خاص وبلاگ‌نویسی بکنند.”

گروه دودردو توسط مهدی (ادیتور فنی) ، شرتو (ادیتور مطالب و وبلاگ) و مینا (ادیتور منابع و کاربران) مدیریت می شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *