سایت بورس نگار سایتی برای سرمایه گذاران

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۸۵

وبنا – سایت موسسه بورس نگار در زمینه ترویج فرهنگ سهامداری، شفاف سازی بازار سرمایه و آموزش روش های نوین سرمایه ‌گذاری فعالیت دارد. در این سایت شما می توانید جدید ترین اخبار و مقالات را در زمینه بورس و سرمایه گزاری بصورت روزانه دریافت کنید.
سایت بورس نگار http://www.boursenegar.com توسط گروهی از کارشناسان خبره بازار سرمایه ایران و همچنین بازار های مالی بین‌المللی بویژه فارکس و CFD مدیریت می شود، که سال های متمادی در این بازار ها فعالیت داشته اند و حاصل تجربیات آنها در این گروه تبلور یافته است.
برخی از خدمات این سایت به کاربران خود بدین شرح می باشد : برگزاری دوره‌ های آموزش تحلیل بازار ها به صورت مقدماتی و پیشرفته – ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه بازار های مالی داخلی و خارجی – مدیریت سرمایه و سبد گردانی در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از کارشناسان متخصص و باتجربه – تحلیل و آنالیز شرکت‌ها و صنایع مختلف – انتشار کتاب و بولتن‌های آموزشی – ترجمه متون تحقیقاتی و آموزشی خارجی – طراحی و تدوین پروژه‌های پژوهشی در زمینه استراتژی ‌های معاملاتی – اجرای سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها مرتبط با بازار سرمایه و بورس‌های جهانی – معرفی بورس های بین المللی – پشتیبانی پیوسته از مشتریان

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *