سایت “تی آپس” برای آپلود و مدیریت فایل ها

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۸۵

وبنا – سایت “تی آپس” با مدیریت ایرانی و محوریت کاربران ایرانی هفته گذشته آغاز به کار کرد. این سایت خدمات آپلود فایل با هر نوع پسوندی را ارائه می دهد. سایت “تی آپس” http://www.teeups.com از سرورهای قوی اختصاصی در کالیفرنیای آمریکا بهره می برد. ثبت نام کاربران بطور ساده صورت گرفته و امکاناتی در اختیار کاربران ایرانی می گذارد که باعث می شود مشکلاتی چون سرعت پایین اینترنت و فیلتر بودن سایت های آپلود برای کاربران حل شود و دیگر این دغدغه ها را نداشته باشند. در ادامه آقای آریا امکانات ارائه شده در این سرویس را بدین شرح اعلام داشتند:
اول، نداشتن احتیاج به دعوتنامه برای عضویت ۲- نامحدود بودن فضای سایت برای همه فایل ها ۳- ایجاد و مدیریت پوشه های مخصوص به فای های صوتی، تصویری (ویدیو)، عکس و هر نوع فایل با هر پسوندی ۴- نمایش آمار تعداد دانلود هر فایل در بخش مدیریت فایلها ۵- قوی بودن سرور سایت و در نتیجه آپلود و دانلود سریع ۶ – آپلود به سه طریق فلش، مرورگر و ترانسفر (آپلود مستقیم فایل از سایت دیگر بوسیله وارد کردن لینک آن فایل) ۷- آپلود بینهایت فایل به شرطی که حجم هر فایل تا ده مگابایت باشد ولی از نظر تعداد فایل نامحدود است ۸- همه ی اکانت ها برای همیشه ثبت شده و برقرار خواهند بود ۹- فیلتر نبودن سایت و دارای قوانینی مطابق با قوانین داخل ایران ۱۰- کاربری بسیار آسان با تکنولوژی آژاکس که صفحات در زمانی سریع بارگزاری می شوند ۱۱- ساخت کد اتوماتیک برای قرار دادن فایل در وبلاگ، پست الکترونیک و غیره ۱۲- مهم تر از همه امکان گذاشتن پسورد برای هر فایل که می خواهید آپلود کنید این امکان را برای شما می دهد تا فقط خودتان و کسانی که پسورد را به آنها می دهید بتوانند فایل را دانلود کنند و عکس و مطالب شما در اینترنت کاملاً مخفی بماند. ( امکان گذاشتن پسورد در سایت های آپلود دیگر رایگان نیست ). ۱۳- امکان نوشتن شرحی از فایل که بیننده را از نوع فایل آگاه کند. لازم به ذکر است که تا بحال سایت های مشابه دیگر هر کدام فقط امکان آپلود نوع خاصی از فایل ها را فراهم کرده بودند که در این صورت باید برای آپلود فایلی با پسوند متفاوت به سایتی دیگر مراجعه می کردید و امکان ثبت نام و گردآوری فایل های کامپیوترتان را بطور آنلاین در یکجا نداشتید. هم اکنون همه این امکانات در سایت با یک ثبت نام ساده فعال می شود.

نحوه ی ثبت نام: در صفحه اول روی Premium کلیک کنید. در زیر عبارت DLFree Gift دکمه ی Signup Now را فشار دهید سپس در پایین صفحه ی بعد I Agree را تیک زده و اینتر بزنید.سپس یک شناسه و پسورد انتخاب کنید و ایمیل خود را وارد کنید و Register را بزنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *