استارت‌آپ بوشهری قرارداد بین المللی امضا کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به حضور استارت‌آپ های استانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ گفت: استارت‌آپ بوشهری شرکت کننده در این نمایشگاه توانست با حضوری موفق، چندین قرارداد همکاری بین المللی را امضا کند.
به گزارش وبنا به نقل روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از حضور استارت آپ بوشهری در نمایشگاه فناوری جیتکس دوبی، خبر داد و گفت: یکی از روش های حمایت از شرکتهای نوپا و فعال، تسهیل حضور آنها در نمایشگاه های بین المللی است.

سملیان یکی از دستاوردهای حضور در چنین نمایشگاه هایی را کسب تجربه و صادرات فناوری به کشورهای مختلف دانست و اظهار کرد: در همین راستا با همکاری دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان و این اداره کل، یکی از شرکتهای نوپای استان بوشهر به نمایشگاه بین المللی جیتکس دوبی اعزام شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: این استارآپ با حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ موفق شد چندین قرارداد همکاری بین المللی را امضا کند که دستاورد بزرگی در این حوزه محسوب می شود.


وی با تاکید بر لزوم حمایت از شرکتهای نوپا افزود: حمایت از کسب و کارهای نوپا چندین سال است که با همکاری این اداره کل و سایر مجموعه های استانی در حال پیگیری است و می توان ادعا کرد که در سال ۹۷ حمایت از تیمهای نوپا به اوج خود رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر به استقرار شتابدهنده بزرگ کشوری در استان، سرمایه گذاری بر روی ایده ها و شرکتها، همکاری و حمایت از برگزاری رویدادهای کارآفرینی هدفمند، تصویب بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغالزایی در روستاها و مناطق عشایری و تشکیل کمیته استانی وام وجوه اداره شده برای طرحهای فناورانه اشاره کرد و گفت: لازم است تیم ها و شرکتهای استانی جهت بهره مندی از این شرایط مرتبا اخبار و فضای اطلاع رسانی حوزه ICT و سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر را رصد کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *