معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید خبر داد:

بازدید هزار استاد دانشگاه از مراکز ویژه علمی و فناوری کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور از بازدید هزار استاد دانشگاه از مراکز ویژه علمی و فناوری کشور خبر داد و گفت: این رقم تا پایان سال حداقل به ۳هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش وبنا به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر جلیل دارا گفت: با گذشت ۴ ماه از اعلام رسمی آغاز برنامه ملّی «راهیان علم، فنّاوری و پیشرفت ایران»، هزار نفر از استادان دانشگاه های سراسر کشور، از مراکز علم و فناوری کشور بازدید کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه با اشاره به برتری جایگاه علمی کشور در میان کشورهای منطقه گفت: ما سعی داریم همه اساتید را از نزدیک با دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور آشنا کنیم و در کنار این بازدیدها، نشست های تخصصی نیز خواهیم داشت و از طرفی هم این بازدیدها موجب پیوند و تعامل بیشتر اساتید دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی خواهد شد.


دارا با بیان اینکه در آغاز بکار این برنامه ملّی، اعلام کردیم تا پایان سال جاری، دوهزار نفر از استادان در قالب این طرح از مراکز مهم علمی و صنعتی کشور بازدید خواهند کرد، گفت: تاکنون هزار نفر از استانهای مختلف در این طرح شرکت داشته اند که امیدواریم طبق وعده قبلی، این رقم را به ۳هزار استاد برسانیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *