معرفی وبسایت؛

چاپ مقاله و ترجمه تخصصی با دانا پژوه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷

دانا پژوهدر زمینه مشاوره چاپ مقاله ، چاپ مقاله isi ،چاپ مقاله isc ، چاپ مقاله اسکوپوس و چاپ مقاله علمی پژوهشی، تحلیل آماری پایان نامه ، استخراج کتاب از پایان نامه و رساله دکتری و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب و به همراه آن چاپ کتاب فعالیت می کند.
دانا پژوه در بخش ترجمه نیز با دارا بودن مترجمان با تجربه و متخصص در رشته های مختلف، ترجمه تخصصی مقاله کاربران را انجام می دهد.

تا کنون صد ها مقاله در رشته‌های مختلف پزشکی، علوم پایه پزشکی، روانشناسی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و سایر رشته‌های دانشگاهی توسط داناپژوه ترجمه و به چاپ رسیده‌اند. تیم‌های تخصصی داناپژوه با پذیرش کار ترجمه هر مقاله تا پایان چاپ مقاله در انجام تمام امور مربوطه از جمله مکاتبات با ژورنال، داوران، پاسخ به داوران و موارد دیگر، همراه کاربران هستند.

ترجمه تخصصی مقالات ISI (فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی) در پژوهش های علمی از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از محققان، دانشجویان کارشناسی ارشد، دانشجویان دکتری و اساتید علاقه زیادی برای انتشار فعالیت های تحقیقاتی خود از جمله پایان نامه، رساله دکتری، طرح های پژوهشی در قالب مقالات  پژوهشی، مقالات ISI  ، مقالات  ISC، مقالات Scopus  در مجلات معتبر دارند. همچنین بسیاری از افراد که در ابتدای روند پژوهش قرار دارند نیاز به ترجمه مقالات ISI به زبان فارسی دارند.چاپ مقاله فوری ، توسط موسسه آموزشی و پژوهشی داناپژوه، می تواند گامی مهم و معتبر برای شما در چاپ مقالات علمی و پژوهشی باشد.


 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *