یک سایت و۵۰۰ SMS رایگان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۸۵

وبنا – به منظور ایجاد فرهنگ سازی در جریان SMS کشور و ترغیب مردم برای استفاده از سرویس‌‏های ارزش افزوده تلفن همراه، مشترکین با مراجعه به سایت http://www.SMS2HIM.COM می‌‏توانند ۵۰۰ SMS رایگان ارسال کنند.
علیرضا احمدیان ، مدیر عامل رهیاب پیام رسان (اپراتور اول SMS کشور) با بیان این مطلب، گفت: این حرکت به منظور استفاده صحیح از SMS به عنوان ارزش افزوده شکل گرفته است.
وی ، با بیان این که مخابرات در ارائه مجوز سرویس ارزش افزوده تلفن همراه به سه شرکت خصوصی هیچ کمک موثری انجام نداد، یادآورشد: مخابرات عملا اپراتورهای SMS کشور را به سمت SMSهای تبلیغاتی سوق داد، چرا که بنا به قرارداد این سه شرکت ماهانه باید مبلغ مورد نظر را به مخابرات پرداخت کنند و از آنجایی که عرضه خدمات دیگر به صورت SMS در میان مردم جا نیافتاده است، شرکت‌‏ها به سمت SMSهای تبلیغاتی حرکت کرده‌‏اند.
احمدیان، SMS ارزش افزوده را حامل پیام ارزشی عنوان کرد و با بیان این که اطلاعات مهم از طریق SMS می‌‏تواند انتقال یابد، گفت: SMS ابزاری است که می‌‏تواند در اختیار همه رسانه‌‏ها و مشاغل قرار گیرد.
مدیر عامل رهیاب ،‌‏با اشاره به ارائه خدمات مختلف از طریق SMS ، خاطرنشان کرد: به زودی لیستی از شماره تلفن‌‏های مختلفی که خدمات را به صورت SMS ارائه می‌‏دهند، به مشترکین تلفن همراه اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ، از جمله این خدمات به فرهنگ لغت، اوقات شرعی، هواشناسی، قرآن، ارائه برنامه‌‏های سینما و تئاتر اشاره کرد و گفت: این خدمات به صورت رایگان از طریق SMS در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
احمدیان، با بیان این که با ارسال ۵۰۰ SMS رایگان انگیزه قوی در بین مشترکان تلفن همراه ایجاد می‌‏کنیم تا عادت کنند از SMS های ارزشی افزوده استفاده کنند، یادآورشد: ماهانه حداقل ۵۰میلیون تومان هر یک از اپراتورهای SMS کشور به مخابرات هزینه پرداخت می‌‏کنند که این میزان هزینه برای ارسال حداقل ۵میلیون SMS در یک ماه خواهد بود.
وی ، افزود: مشترکین تلفن همراه می‌‏توانند با استفاده از SMS در وقت و هزینه رسیدن به خدمات مورد نظر صرفه جویی کنند.

خبر به نقل از سایت آى تى ایران
http://www.itiran.com .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *