سازمان نظام صنفی گام بعدی را به سمت استارت‌آپ‌ها برداشت

برندگان الکام‌استارز جایزه‌شان را گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران طی مراسمی با حضور رسول سرائیان سراییان، رییس سابق سازمان فناوری اطلاعات، محمد باقر اثنی عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات و معاونت وزارت فناوری و ارتباطات کشور در کنار تیم اجرایی الکامپ ۲۴، از استارت اپ های برتر الکام استارز تقدیر کرد.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، در ابتدای این مراسم رییس سازمان ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مهمانان و برندگان جوایز، از تلاش جوانان برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه تشکر کرد. وی همچنین در گزارشی به دستاوردهای الکامپ امسال و به خصوص الکام‌استارز اشاره کرد و از این دوره به عنوان یکی از متفاوت‌ترین دوره‌های الکامپ یاد کرد.

اثنی‌عشری گفت: یکی از تغییراتی که امسال رخ داد، این بود که ترجیح دادیم به جای اینکه کسب و کارهای برگزیده را مجبور به حضور در نمایشگاه بین‌المللی خاص کنیم، کمک هزینه‌ی شرکت در آن نمایشگاه را مستقیما به آن کسب و کار پرداخت کنیم تا نحوه استفاده از این کمک هزینه‌، به عهده‌ی خود کسب و کار باشد.


وی در نهایت ابراز امیدواری کرد که با کمک و پیشنهاد صاحبان کسب‌ و کارهای نوپا در ایران و حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، الکامپ سال‌های بعد نیز شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی باشد.

در ادامه مراسم، فرید خواهشی، مدیر بخش الکام‌پیچ به توضیح روند ارائه تیم‌ها در این بخش پرداخت و سپس فرآیندهای داوری انجام شده جهت انتخاب تیم‌های برتر را شرح داد. بعد از صحبت‌های خواهشی، نوبت به اهدای جوایز برترین تیم‌های ارائه‌دهنده در الکام‌پیچ رسید. بدین ترتیب تیم‌های اسمارت‌ وای‌فای،‌ کامنت‌ماینر و تاندوری به ترتیب موفق به دریافت جوایز ۵، ۳ و ۲ میلیونی شده و همچنین کمک هزینه ۱۰ میلیونی شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی را دریافت کردند. در ادامه از تیم‌های کافه‌ کادو، نظربین و زوپ و دیداب نیز تقدیر شد و همگی موفق به دریافت جایزه کمک هزینه‌ی ۱۰ میلیون تومانی شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی شدند.

در انتهای این مراسم هم پس از گرفتن عکس یادگاری، تیم های استارت آپ برگزیده در نمایشگاه الکامپ، پیشنهادها، انتقادها و خواسته های خود را با هدف همفکری برای برگزاری بهتر و جذاب تر این رویداد در سال های آتی مطرح کردند و توافق شد زنجیره این جلسات برای انتقال دغدغه‌ها و پیشنهادات استارت‌آپ‌ها با رییس سازمان ادامه پیدا کند.

نمایشگاه الکام‌استارز امسال در حاشیه الکامپ ۲۴ با بیش از ۴۰۰ استارت‌آپ در ۵ سالن نمایشگاه بین‌المللی بزرگترین گردهمایی استارت‌آپ‌های کشور بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *