همکاری ایران با اپراتورهای منطقه برای عرضه محتوای آموزشی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷

مهدی طالبی، مدیرمسئول یک انتشاراتی که به عنوان یک شرکت تجمیع کننده محتوای ایرانی در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس حضور دارد، به خبرنگار مهر گفت: عرضه محتواهای ویدیویی آموزشی از طریق اپراتورهای کشورهای منطقه به سایر کشورها از جمله اهداف حضور در نمایشگاه جیتکس است.

وی با بیان اینکه ما حدود ۲ هزار ساعت ویدئوی آموزشی ایرانی را در قالب ۲۰۰ محصول در حوزه های مختلف آموزشی در اختیار داریم و رویکردمان این است که این حجم عظیم ویدئو را به سایر زبان ها عرضه کنیم، گفت: این محتواها در قالب های مختلف شامل CD، DVD و اپلیکیشن و پلتفرم های پخش اینترنتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

طالبی ادامه داد: ویدئوهای آموزشی سازهای ایرانی را به زبان انگلیسی دوبله کرده ایم و طی صحبت هایی که با اپراتورهای تلویزیون اینترنتی منطقه ( IPTV و VOD ) داشته ایم، آنها برای عرضه این محتواها اظهار علاقه کرده اند. درهمین حال به زودی نسخه عربی و انگلیسی سایر محصولات خود را نیز برای عرضه در بازارهای جهانی و منطقه ای آماده می کنیم.


وی با اشاره به لزوم توسعه بازارهای منطقه ای گفت: پس از مدتها مذاکره و همکاری با اپراتورهای تلویزیون اینترنتی و اپراتورهای موبایل داخل کشور، به این نتیجه رسیده ایم که به نظر می رسد این اپراتورها هنوز به ارزش و اهمیت محتوا، پی نبرده اند و نمی دانند که پلتفرم بدون محتوا ارزشی ندارد.

طالبی افزود: تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان برای تهیه محتواهای ویدیویی هزینه کرده ایم ولی متاسفانه هنوز به سودآوری نرسیده ایم و این در حالی است که ظرفیت خالی بسیاری در داخل کشور برای ارائه محتوای بومی وجود دارد. براین اساس توسعه بازار منطقه، با توجه به فراگیری تلویزیون اینترنتی در این کشورها را در برنامه قرار داده ایم.

منبع: مهر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *