بخشدار نیک شهر از پیشنهاد وزیر ارتباطات استقبال کرد

گسترش دوره های فروش اینترنتی صنایع دستی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷

بخشدار نیک شهر از برگزاری کارگاه آموزشی «فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی در شبکه های اجتماعی» استقبال کرد و خواستار توسعه و گسترش این کارگاه های آموزشی در سایر شهرستان ها و نقاط کمتر برخوردار این استان شد.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد بلوچ زهی بخشدار نیک شهر با استقبال از برگزاری کارگاه آموزشی «فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی در شبکه های اجتماعی» در این شهرستان گفت: هنرمندان زیادی در روستاهای شهرستان نیک شهر در حوزه تولید صنایع دستی فعال هستند و برگزاری این کلاس ها در اقتصاد خانواده های این مناطق و آشنایی مردم با صنایع دستی این استان نقش زیادی دارد.

بخشدار نیک شهر از مدیر کل فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان خواست تا با همکاری سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری این دوره های آموزشی در سایر شهرستان های استان برگزار شود.

در همین راستا، نیک محمد بلوچ زهی مدیر کل ICT استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور هنرمندان و صنعتگران از تمام شهرستان های استان در این دوره آموزشی گفت: شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی «فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی در شبکه های اجتماعی» از برگزیدگان روستاهای هدف گردشگری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری از سراسر استان معرفی شده بودند.


وی افزود: در صورت اعلام آمادگی سایر شهرستان های این استان می توان دوره آموزشی را در سایر روستاها نیز برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، پیرو سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان سیستان و بلوچستان و حضور وی در روستاهای کلپورگان و تنگه سرحه، مصوب شد دوره آموزشی «فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی در شبکه های اجتماعی» برای صنعتگران حوزه صنایع دستی این دو روستا برگزار شود، که این دوره با همکاری اداره کل ICT این استان و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با حضور ۵۳ نفر از فعالان این حوزه در مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *