سومین کنفرانس بین المللی شکست ۴ آبان ۹۷ در تهران برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷

کنفرانس شکست یک کنفرانس بین المللی یک روزه مخصوص کارآفرینان ، طراحان،سرمایه گذاران و توسعه دهندگان برای شناخت اشتباهات خود و دیگران و آماده شدن برای حرکت در مسیر موفقیت است . 
ما دراین سمینار ها با به اشتراک گذاشتن داستان های شکست و مدیریت بحران شکست هایمان ، به خود و دیگران برای بهبود روند جبران شکست و پیش روی هرچه سریع تر در مسیر موفقیت کمک خواهیم کرد.
همچنین در این مسیر بر آنیم تا بتوانیم با ترس از شکست مقابله کرده و این اصل مهم که شکست پایان راه نیست را در جامعه ی خود نهادینه سازیم تا بتوانیم درکنارهم ، هر روز موفقیت های بیشتری را شاهد باشیم.

اولین دوره این سمینار ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ در تهران با محوریت فناوری اطلاعات و با سخنرانی برخی از مدیران موفق در این حوزه در مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی تهران وبا بیش از ۲۰۰ شرکت کننده برگزار گردید.
در این کنفرانس که با حضور مدیران ارشد، علاقمندان و اصحاب رسانه برپا شد، مدیران موفق به شرح تجارب خود و چگونگی رسیدن به موفقیت پرداختند. در ابتدای کنفرانس کاس فیلیپس که بیش از هفت سال است برگزار کننده رویدادهای مرتبط با استارتاپ و خالق FailCon است، با اشاره به نقش تفکر در مورد ایده‌ای که می‌خواهیم انجام بدهیم گفت در سمینارهای شکست بر چالش‌هایی که کارآفرینان دارند تمرکز می‌شود.
پس از سمینار موفق در تهران ٫کنفرانس شکست در تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۵ با محوریت صنعت از بزرگترین مدیران صنعتی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی در اصفهان برگزار شد
این بار هم غول های صنعتی ایران با بیان شکست های گذشته ٫پرده از رازهای نگفته از پل هایی که به پیروزی تبدیل شده است برداشته اند

همه ما تاکنون استارتاپ جدیدی تاسیس کرده ایم یا در یک یا چند استارتاپ مختلف کار کرده ایم و در آنها سرمایه گذاری نموده ایم که منجر به شکست شده است. ما افراد باهوشی هستیم و همیشه سعی داریم خود را به کمک جدیدترین تکنولوژی‌ها به روز نگه داریم ، اما همیشه اتفاقات همانگونه که برنامه ریزی شده بودند پیش نمی‌روند. چطور می‌توان پیش بینی کرد کدام یک از تصمیمات ما موفق کدام یک به شکست منجر خواهند شد؟ حقیقتا این امر محال است. اما این بدین معنا نیست که شما از تلاش خود دست بکشید. هدف ما شروع تبادل تجربیات شما است. از اینکه چه کارهایی به موفقیت نمی‌رسند و چگونه باید “چرخش” کرد ، چرا شما نتوانستید درآمد خود را افزایش دهید ، چه اشتباهاتی را در استخدام و افزایش نیروهای تیم خود داشته اید و چه زمانی متوجه اشتباه خود شده اید. شما باید بدانید که: شکست یک اتفاق عادی است، این بدین معنا نیست که کار شما بی ارزش بوده است. ما شبیه به هم هستیم ، شما باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید و در آینده یک اتفاق بزرگتر را رقم بزنید.


در این رویداد یک‌روزه، تلاش شده است تا با بررسی بازخوردهای دوره‌های گذشته ، همچنین با در نظر گرفتن سطح و نیاز مخاطبین، مطالبی کاربردی و عملیاتی تهیه و ارائه گردد. از همین رو، تمامی سخنران‌های این کنفرانس، تجارب شکست خود را به زبانی شیوا و قالبی اجرایی بیان کرده و در پایان هر سخنرانی، امکان پرسش و پاسخ بین سخنران و مدعوین فراهم آمده است.

• هدف های دوره‌ی سوم این کنفرانس
• به اشتراک گذاشتن داستان های شکست و مدیریت بحران توسط بزرگان صنعت آی تی و کمک به بهبود روند جبران شکست در کارآفرینان نوپا و سایرین
• شبکه سازی و آشنایی افراد و نیروهای متخصص با یکدیگر و استفاده از استعدادها و ایده های جدید و سرمایه گذاری بر آن ها.
• انتقال تجربیات افراد موفق در حوزه های مربوط ، به سایرین در جهت ترفیع جایگاه کسب و کارشان
دعوت از سخنرانان و افراد موفق صنعت آی تی به عنوان سخنران و استفاده از تجربیات آن ها

سخنران این دوره :

میلاد اسلامی زاد ( بنیانگذار نویسش )
علی امینیان Machine learning engineer at Google founder and CEO at Comfo wearables
دکتر حسام زند حسامی ( مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)
دکتر ایمان رضوی Identity Experience Persian Prestige Media
کتایون سپهری (مدیر عامل شتاب‌دهنده و شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه منش)
شایان شلیلیه (بنیانگذار ای نتورک)
سهیل شهیدی (بنیانگذار Payment24)
مهدی علیپور (موسس استارتاپ میلوژی)
دکتر عماد قائنی (بنیانگذار وب‌یاد؛ شریک و مشاور ارشد شرکت شاپرک آبی)
رضا قربانی (بنیانگذار راه پرداخت)
پویا محمدی (بنیانگذار شرکت بین المللی بالوین و Arvo Mobile در فنلاند)
پویا رجامند ( بنیانگذار کلیک یاب)
امیر حسین حسینی پژوه‎ (بنیانگذار استارآپ میبریم)
علیرضا اسکندر(یبنیانگذار بقچه)
منصور خضرایی منش (هم بنیان‌گذار زورق)
محمدجعفرنعناکار ( حقوقدان و استاد دانشگاه)
بهنام امیری (معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی)
مسعود طباطبایی (بنیانگذار بایکس – مدیرعامل علی بابا)

شرکت در سومین کنفرانس شکست ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ میعادگاه کارآفرینان و مدیران استارتاپ های ایران، فرصتی مناسب برای یادگیری ٫ بروزرسانی و تجارب از بیزینس ها و استارتاپ هایی که متحمل شکست هستند می باشد. شرکت در این رویداد برای تمامی فعالان و علاقه‌مندان به عرصه کسب‌وکارهای آنلاین، بازاریابی و کارآفرینان و مدیران شرکت های آی تی مثمر فایده خواهد بود و می‌تواند دریچه‌های تازه‌ای را در زمینه‌های حرفه‌ای برا‌ی‌شان ایجاد نماید.

www.thefailcon.ir

مخاطبان محترم وبنا می توانند برای ثبت نام از کد تخفیف: webna استفاده کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *