ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه ایرانداک برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷

با مشارکت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و پارک فناوری پردیس «ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)» در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گفته دکتر مسعود برومند رئیس همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، این همایش تنها همایش میان‌رشته‌ای در حوزه فناوری اطلاعات است که محصولات فناورانه را در سه محور علمی-فناورانه، سیاستی-مدیریتی و فرهنگی- اجتماعی مورد ارزیابی قرار داده و به برترین محصولات، جایزه ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر) را در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی اعطاء خواهد کرد.

لازم به ذکر است برگزیدگان این همایش می‌توانند از جوایز و امتیازات ویژه این دوره، ازجمله: امکان استقرار در پارک فناوری پردیس، استفاده از خدمات صندوق صحا وزارت صمت، دریافت تسهیلات لیزینگ و… بهره‌مند شوند.


لذا فعالان و محققان حوزه فناوری اطلاعات می‌توانند هرگونه دستاورد و محصول فناورانه از جمله: محصولات و خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و ارتباطی (شبکه‌ای)، استاندارها، معماری‌ها و روش‌شناسی‌های طراحی و ساخت و توسعه سامانه‌های کاربردی و روش‌ها و استانداردهای آسان‌سازی کاربرد فناوری اطلاعات و اشاعه آن‌ها را در قالب رقابت در جایزه ملی فاب حداکثر تا تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۷ در وبگاه این همایش به نشانی itmanc.irandoc.ac.ir بارگذاری کنند.

ضمنا شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه وب همایش به آدرس itmanc.irandoc.ac.ir مراجعه و با شماره تلفن ۶۶۹۵۴۷۵۴-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *