پرشین درایو محلی برای ذخیره فایل ها

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۸۵

وبنا – سرویس پرشین درایو بصورت آزمایشی شروع به کار کرد. محمد مهدی رجا که قبلا با راه اندازی پایگاه آوای پارسیان , اولین سرویس دهنده فارسی پادکست در جهان قدم در راه ارائه ی راهکارهای وب گذاشته است در مصاحبه خود با پایگاه خبری سایت های ایران وبنا افزود: این پایگاه در روز عید غدیر خم راه اندازی شده و پذیرای کاربران سرزمین پارس در دنیای مجازی اینترنت خواهد بود. کاربران با انتخاب فایل خود تا سقف حجمی مشخص شده آن را بر روی فضای اختصاص یافته قرار می دهند و با لینکی که در اختیار آنها قرار میگیرد آن را با دیگران به اشتراک می گذارند . محدودیت های در نظر گرفته شده با توجه به آمار و ارقام استفاده ایرانیان از اینترنت همخوانی دارد اما با توجه به توسعه روز افزون این شبکه در میهن اسلامی ما احتمال آن می رود که در بلند مدت مجبور به افزایش محدودیت ها باشیم.
هم اکنون این سرویس از لحاظ کیفی با سرویس های مشابه و قدرتمند جهان همخوانی دارد اما برای حفظ آن نیاز به حمایت از جانب مسئولین امر می باشد.
وی خاطر نشان کرد که راه اندازی این سرویس برای ایرانیان به دلیل انسجام بیشتر فایل های مفید در زمینه های مختلف بر روی یک محیط بوده و این امکان را برای آنان بوجود می آورد که با سیستمی کاملا فارسی نیاز های خود را برطرف نمایند.
از امکانات این سیستم میتوان به قابلیت رمز گذاری بر روی فایل ها، امکان ارسال هرنوع فایل با هر پسوند، امکان ارسال همزمان لینک بوسیله ایمیل به دوستان در موقع ارسال و همچنین امکان حذف فایل توسط ارسال کننده اشاره نمود.
هم اکنون این سایت در آدرس http://www.PersianDrive.com قابل بهره برداری است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *