مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان:

 استفاده از فضای مجازی برای رونق کسب و کار یک فرصت محسوب می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی گفت: استفاده از فضای مجازی برای رونق کسب و کار یک فرصت محسوب می شود.
به گزارش  وبنا به نقل از روابط عمومی ICT استان کرمان، مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، تشکیل کارگروه و کمیته‌های تخصصی حوزه های تولید محتوا، فضای مجازی و سواد رسانه ای در این استان را زمینه ساز اتفاقات موثر و سازنده در این استان دانست.

وی با اشاره به ضریب نفوذ بسیار بالای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه و اعتماد مردم به این شبکه ها، بر لزوم فرهنگ سازی و آموزش آحاد جامعه به منظور سوق دهی موضوعات شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و محتوا دیجیتال به سمت اقتصاد دیجیتال تاکید کرد.
الهامی استفاده از فضا مجازی برای ارائه مطالب ارزشمند، اشاعه فرهنگ و تمدن ایرانی – اسلامی به ویژه رونق کسب و کار را در جنگ اقتصادی کنونی را یک فرصت و اقدام مهم دانست.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اهداف و ماموریت های مشترک دو اداره کل، علاقمندیم که همکاری‎های مشترکی را در بخش تولید محتوا و رونق کسب و کارهای حوزه ICT همچنین برگزاری جشنواره، همایش و کارگاه‎های آموزشی داشته باشیم.

در ادامه علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تشکر و ابراز خشنودی از ارتباط تنگاتنگ ایجاد شده بین دو اداره کل به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت های مراکز و خانه های دیجیتال سطح استان پرداخت.
وی به کلیت آموزش و بومی سازی سواد رسانه ای و اهمیت استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه برای ارتقاء سواد رسانه ای در جامعه تاکید کرد.
علیزاده در ادامه از برگزاری پنجمین جشنواره ملی بازی های رایانه ای جام خلیج فارس در کرمان خبرداد و هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد محیط شاد و سالم، تغییر نگرش خانواده ها به بازی های رایانه ای، نمایش توانمندی ها و ظرفیت استان در برگزاری رویدادهای کشوری و … بیان کرد.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *