قسمت ۱۲۴ پادکست صدای بازی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷

بازی‌های دیجیتال در جهان به عنوان یک ابزار جذاب سرگرمی، یک رسانه پرمخاطب، یک راهکار اثربخش آموزشی، یک روش کارآمد بهداشت و سلامت و یک اقتصاد بزرگ، پدیده‌ مهمی محسوب می‌شوند. صنعت بازی‌های دیجیتال، همچون هر صنعت دیگری برای توسعه و پیشرفت خود نیازمند تحقیق و توسعه بوده و برای این امر، شبکه‌سازی و خلق هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و انتقال دانش تولید شده به صنعت، حیاتی به نظر می‌رسد.

دومین دوره ملی و اولین دوره بین‌المللی کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال با همکاری دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی این دانشگاه در روزهای هشتم و نهم آذرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. در این دوره از کنفرانس، مقالات علمی از سراسر جهان و در قالب دو زبان انگلیسی و فارسی مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

در این قسمت از پادکست صدای بازی با دکتر فرزانه شریفی مدیر پروژه دومین دوره کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال صحبت شده است. در این گفت‌وگو اطلاعات مختلفی از جمله روند ثبت‌نام و شرکت در این رویداد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. اگر قصد دارید در دومین دوره کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال شرکت کنید، این قسمت از پادکست صدای بازی را گوش کنید.


برای شنیدن و دریافت قسمت جدید پادکست صدای بازی به این لینک مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *