۸ مهر ۹۷؛ آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره بین‌المللی بازی Ludicious سوییس

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷

جشنواره بین‌المللی Ludicious که هر ساله در کشور سوییس برگزار می‌شود، امسال نیز میزبان بازی‌سازان مختلف از سرتاسر دنیا خواهد بود. این جشنواره بین‌المللی از ۱۱ بهمن‌ماه امسال (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹) آغاز می‌شود و تا ۱۴ بهمن‌ماه (۳ فوریه ۲۰۱۹) ادامه خواهد داشت.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌‌های رایانه‌ای، در رویداد Ludicious علاوه بر اینکه بازی‌های مختلف برای به دست آوردن جایزه برتر با هم رقابت می‌کنند، کنفرانس‌های مختلفی در حوزه ساخت و توسعه بازی‌ هم برگزار خواهند شد.

این رویداد از بازی‌های خلاقانه که ایده‌های جدیدی را در نظر دارند حمایت خواهد کرد و گروه‌های بازی‌سازی متوسط و کوچک که با بودجه‌ها کم بازی می‌سازند را هدف قرار داده است. ایده‌های جدید در طراحی بازی، گیم‌پلی، روایت و حتی مدل‌های اقتصادی در این رویداد مورد بررسی قرار خواهند گرفت. مجموع جوایز این رویداد ۱۲ هزار یورو خواهد بود که به بازی‌های برتر تعلق خواهد گرفت؛ همچنین به نامزدهای دریافت بهترین بازی جشنواره نیز غرفه‌هایی اهدا می‌شود تا در این رویداد شرکت کنند. رویداد Ludicious در دو بخش بازی‌های خلاقانه و بخش دانشجویی برگزار خواهد شد.


قوانین شرکت در بخش بازی‌های خلاقانه:

https://tinyurl.com/LudiciousINT19

قوانین شرکت در بخش بازی‌های دانشجویی:

https://tinyurl.com/LudiciousSTU19

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به سایت http://www.ludicious.ch مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *