پست بانک در توسعه صندوق های خطر پذیر و تامین مالی طرح های ICT فعال است / پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به فناوری های نوین توسط پست بانک ایران

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷
مدیرعامل پست بانک با اشاره به پرداخت پست بانک تسهیلات به مناطق محروم گفت: تاکنون ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، از سوی پست بانک به فناوری های نوین تخصیص داده شده است.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو  فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در  جلسه کارگروه مشترک پست بانک، سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی با ارائه گزارشی از توانمندی های پست بانک، بخش ICT را از بخش های پر ظرفیت اقتصاد کشور دانست و گفت: پست بانک در توسعه صندوق های خطر پذیر و تامین مالی طرح های ICT فعال است.

وی افزود: پست بانک به عنوان عضو دائم کارگروه اشتغال دولت، عملکرد خوبی در حوزه توسعه اشتغال به ویژه در مناطق محروم دارد و هر خدمتی که مردم شهر می گیرند در حوزه پولی و بانکی، ما در روستاها هم ارائه می کنیم.

مدیرعامل پست بانک  با اشاره به نصب حدود ATM  دو هزار در روستاها تصریح کرد: پست بانک از نظر شفافیت هم یکی از بانک های برتر کشور است .

فرحی تامین مالی طرح های حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت های این بانک دانست و افزود: برای رونق بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه ICT تسهیلات داده ایم .


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *