حضور بازی‌های ایرانی در جشنواره ملی «ایران ساخت»

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

فراخوان دومین جشنواره ملی،فرهنگی و هنری «ایران ساخت» با شعار «فناوری ایرانی در خدمت کسب و کار ایرانی» و با هدف «تولید محتوا برای حمایت از کالاها، محصولات و خدمات دانش بنیان» منتشر شد. صنعت بازی‌سازی ایران به عنوان یک حوزه روبه‌رشد و آینده‌دار نیز در این جشنواره نقش پررنگی را ایفا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این حوزه بیش از پیش می‌تواند به اقتصاد و حمایت از کالاها و فناوری‌های ایرانی کمک کند و حتی به عنوان یک محصول کاملا ایرانی شناخته شود.

جشنواره ایران ساخت در بخش‌های ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، ایده‌ باز و دانش‌آموزی برگزار می‌شود. بخش رسانه‌های دیجیتال این جشنواره شامل شش بخش وب سایت، شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای چند رسانه ای و کاربردی، نرم افزارهای تلفن همراه، سامانه های هوشمند و IOT و بازی‌های رایانه ای است. از تمام بازی‌سازان دعوت می‌شود تا با ارسال آثار خود به این جشنواره سهمی در معرفی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان محصولی ایرانی و با کیفیت داشته باشند.

دومین جشنواره ملی،فرهنگی و هنری ایران ساخت از ۴ تا ۸ دی ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. داوطلبان شرکت در این رویداد می‌تواند نهایتا تا ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۷ آثار خود را ارسال کنند. همچنین تاریخ اعلام نتایج آثار منتخب ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. این جشنواره به شکل تخصصی و رقابتی، بدون محدودیت سنی برگزار می شود.


 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *