DGRC2018 با حمایت IEEE IRAN SECTION برگزار می‌شود؛

اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی دیجیتال ۸ و ۹ آذر ۹۷ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال، تحت حمایت علمی شاخه ایرانی IEEE برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، طبق قرارداد بین دبیرخانه کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال و IEEE-Iran Section (دبیرخانه بخش ایران آیتریپل‌ای)، مقالات انگلیسی پذیرش‌شده در دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال به منظور نمایه‌سازی در پایگاه IEEE Xplore ارسال خواهند شد.
لازم به ذکر است مقالاتی در IEEE نمایه می‌شوند که ضمن رعایت استانداردهای کیفیتی همچون محتوای علمی مناسب، فاقد سرقت علمی و ادبی (کپی / پیست) بوده و از لحاظ نگارش و گرامر در سطح بالایی باشند. در این راستا تمامی پژوهشگران، می‌توانند مقالات خود را پس از نگارش به زبان انگلیسی، براساس فرمت مندرج بر روی سایت کنفرانس تنظیم و نسبت به ارسال آن اقدام کنند.
اشاره به این نکته ضروری است که مقالات پذیرفته شده در DGRC2018، مجدداً توسط IEEE Xplore مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از جنبه کیفیت علمی و کیفیت نگارشی بررسی می‌شوند.

برای دانلود فرمت مقالات انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

IEEE چیست؟
یکی از بزرگترین پایگاه­های اطلاعاتی در زمینه مهندسی برق، تکنولوژی اطلاعات، الکترونیک، کامپیوتر، فیزیک، فیزیک کاربردی و علوم وابسته است. عنوان اصلی این پایگاه «انجمن مهندسین برق و الکترونیک آمریکا» نام دارد که یکصدسال از تاسیس آن می‌گذرد.
انجمن مهندسان برق و الکترونیک که به آی-تریپِل-ای ‏معروف است، یک سازمان بین‌المللی حرفه‌ای-غیرانتفاعی است. هدف «آی‌تریپل‌ای» کمک به پیش‌برد تکنولوژی به طور عام و حوزه‌های مربوط به مهندسی برق و کامپیوتر و هم‌چنین زمینه‌های وابسته به طور خاص است.
این سازمان دارای ۳۶۵ هزار عضو در بیش از ۱۵۰ کشور در دنیا است که از این بین بیش از ۶۸ هزار عضو آن دانشجو هستند. «آی‌تریپل‌ای» با انتشار حدود ۱۳۰ مجله تخصصی و ۴۰۰ مجموعه مقاله کنفرانس در سال، منتشرکننده یک سوم نوشته‌های تخصصی چاپ‌شده در زمینه مهندسی برق و الکترونیک و علم کامپیوتر است.


می‌توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتری در مورد پایگاه IEEE کسب کنید:

http://www.ieee.org/about/index.html

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *