بازی پسرخوانده از جمله عنوانهای خوب ایرانی روی پلتفرمهای موبایل است که به دلیل سبک رقابتی هیجانانگیزی که دارد مورد توجه تعداد زیادی از بازیکنها قرار گرفته است. محبوبیت پسرخوانده باعث شد که این بازی به سوژه این هفته از مجموعه پادکستهای صدای بازی تبدیل شود. در پادکست این هفته با سجاد احمدی طراح UX و UI این بازی گفتوگو شده است.
احمدی در بخشی از گفتوگو به این موضوع اشاره کرد که:« یکی از بزرگترین چالشهای ساخت بازی پسرخوانده ویژگی آنلاین بودن آن است. ساخت یک بازی آنلاین و رقابتی دشواریهای خاص خودش را دارد و به همین دلیل بازیسازان جوان بهتر است که به عنوان اولین پروژه به سمت بازیهای راحتتر بروند که چالشهای کمتری دارند. ساخت یک بازی آنلاین نیاز به تجربه بیشتری دارد و همچنین هزینه ساخت چنین عنوانی بیشتر از بازیهای سادهتر است. این هزینهها نیز میتواند برای تیمهای جدید مشکلساز شوند.»
برای شنیدن تمام صحبتها و دریافت پادکست به این لینک مراجعه کنید.