شروکس به سوی پرتال ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶

وبنا – شروکس یک سایت آموزشی، خبری، تفریحی و خدماتی است و در حدود یک سال است که راه اندازی شده است.
فعالیت شروکس ، تهیه و ارایه خدمات ایترنتی میباشد. شروکس سعی دارد در آینده بتوانید اکثر نیازهای استفاده کنندگان اینترنتی را تامین کند.
سایت http://www.shorox.com برای کاربرانش محیطی گرم و جذابی ایجاد کرده ، کاربران این سایت می توانند رای خود یک صفحه شخصی و آدرس شخصی داشته باشند.
و از دیگر امکانات شورکس مانند، وبلاگ, گالری عکس، دوست یابی، کتاب مهمانان، پیغام رسانی، آگهی نیازمندیهای، موسیقی، موتور جستجو متن و عکس استفاده کنند.
بخش مقالات آموزشی از دیگر سرویس های شورکس است، که مقالاتی در زمینه کامپیوتر و اینترنت را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربران نیز میتوانند مقالات خویش را در سایت اضافه کنند.
بخش اخبار شروکس نیز بصورت آنلاین ، اخبار جهان را از سایت های مختلف در سایت و نمایش می دهد. در شروکس موجود میباشد که در این قسمت شما میتوانید اخبار های گوناگون از کلیه سایت های خبری فارسی را در یک سایت بخوانید.
یکی از مهم ترین سرویس های سایت شروکس ، قسمت سرگرمی و تفریحی آن است. دانلود آلبوم های ایرانی ، دانلود نرم افزار و بازی های کامپیوری و نرم افزار های مربوط به موبایل برخی از این امکانات است.
در بخش فوتبال سایت شورکس هم شما می تانید بازیهای فوتبال مربوط به ایران را به همراه گلهای ی هر بازی را مشاهده کنید.
سایت شروکس در خرداد سال ۱۳۸۵ توسط بیژن زمانی احداث شد. بیژن زمانی متولد فروردین سال ۱۳۶۵ است و الان سه سالی است که بصورت حرفه ای برنامه نویسی میکند وی ساکن شهر لندن است.
در صحبتی که وبنا با بیژن زمانی داشت، از ایشان درباره نام شروکس پرسیدیم. وی در جواب به وبنا گفت “شروکس یک اسم زرتشتی است که اسم ….. بوده که اول شارووکس بوده و بعد از طی سال ها این اسم به شروکس تبدیل شده و جنبه تاریخی دارد”
یکی از اهداف بیژن زمانی رسیدن به روزی است که شروکس بتواند ، تمامی نیازهای ایرانیان را تامین کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *