آغاز به کار مرکز تحقیقات بازاریابی آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۶

وبنا – مرکز بازارسنجی پارسیان با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و صاحبان صنایع، فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز با انجام نظرسنجی های مختلف اطلاعات ارزشمندی در اختیار شرکتها و سازمانهای ایرانی قرار می دهد. ضمناً مرکز بازارسنجی پارسیان برای افرادی که در نظرسنجی های این مرکز شرکت کنند نیز هدایا و پاداشهایی در نظر گرفته شده است.
برای اطلاعات بیشتر کاربران می توانند به سایت http://www.bazarsanji.com مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *