نشست تخصصی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و صاحبان کسب و کارهای نوپای آذربایجان غربی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان آذربایجان غربی، نشست تخصصی فعالان فناوری اطلاعات و صاحبان کسب و کارهای نوپای استان آذربایجان غربی با دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان برگزار شد.

به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشست مشترک دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان با جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و صاحبان کسب و کارهای نوپای استان آذربایجان غربی در استانداری آذربایجان برگزار شد.
در این نشست، سجاد بنابی دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان مواردی را در خصوص فرآیندهای حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب و کارهای مرتبط با حوزه ICT، لزوم توجه بیشتر به ارتقای بهره‌وری با استفاده از رویکردهای اقتصاد دیجیتال، تسهیل سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای این حوزه و توجه بیشتر به حوزه‌های خدماتی نظیر گردشگری مطرح کرد.
در ابتدا نیز تعدادی از فعالان و صاحبان کسب و کارهای مختلف حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی به بیان مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص وضعیت کسب و کارها و توسعه فناوری اطلاعات در استان و کشور پرداختند.
از جمله موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد می توان به مطالبی چون نظارت بیشتر بر ناپایداری‌های شبکه‌های مخابراتی و اینترنتی، توسعه خدمات پستی و بهره‌برداری از آن برای گسترش خدمات کسب و کارهای ICT، روند مهاجرت نخبگان حوزه فناوری اطلاعات از استان و کشور، حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه انیمیشن و بازی، توجه بیشتر به مقوله امنیت فناوری اطلاعات در استان، برطرف کردن فیلتر سرویس‌های زیرساختی بین‌المللی و عدالت توزیع پروژه‌ها و خدمات مورد نیاز دولت اشاره کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *