نامه رئیس سازمان نصر به رئیس مرکز اصناف ایران؛

اتحادیه ها در سراسر کشور از ارسال هرگونه اخطاریه پلمپ و نظایر آن برای شرکت ها و فعالان اقتصادی این حوزه خودداری نمایند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در نامه ای به احمدی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران مواردی را به منظور کاهش فشارهای وارده به آحاد صنف در شرایط خطیر اقتصادی بیان و خواستار تشکیل جلسات هم اندیشی در این مورد شد.

به گزارش وبنا متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمدی


رییس محترم مرکز اصناف و بازرگانان ایران

با سلام و احترام

ضمن تشکر از بیانات ارزشمند جنابعالی در دیدار با نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در تشریک مساعی جهت کاهش فشارهای وارده به آحاد صنف در شرایط خطیر اقتصادی فعلی و هم اندیشی برای اتخاذ راهبردهای راهگشا جهت ارتقاء سطح این صنعت در اقتصاد ملی، درخواست دارد دستور فرمایید:

-۱ تا اطلاع ثانوی کلیه اتحادیه ها در سراسر کشور از ارسال هرگونه اخطاریه پلمپ و نظایر آن برای شرکت ها و فعالان اقتصادی این حوزه خودداری نمایند.

-۲ در صورت ضرورت به انجام اقدامات پیشگیرانه که منجر به کاهش زیان عاجل مصرف کنندگان میشود حتماً موارد استثنا با دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مربوطه هماهنگ گردد.

-۳ نماینده محترم آن مرکز برای تشکیل جلسات هم اندیشی معرفی تا پیشنویس اقدامات راهبردی برای ارتقاء سطح این صنعت جهت ارجاع به مراجعه کنندگان ذیربط حداکثر تا پایان سال جاری تهیه گردد.

بدینوسیله آقای دکتر عباس رمدانی، نایب رییس محترم سازمان به عنوان نماینده این سازمان جهت تشکیل و هدایت جلسات هم اندیشی معرفی می گردند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *