مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:

رصد، پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از اهداف پروژه سیماک است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به اینکه نیاز به تعامل دستگاه‌های اجرای برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه سیماک داریم گفت: رصد و پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از اهداف پروژه سیماک است.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدیمدیرکل ICTاستان گلستان در نشست بررسی اجرای پروژه سیماک با اشاره به اینکه این پروژه از مصادیق مهم تحقق اقتصاد مقاومتی و دستاورد مهم دولت دوازدهم برای کاهش بروکراسی اداری است اظهار کرد: گلستان به عنوان نهمین استان کشور به سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت املاک کشور پیوست.
وی افزود: آموزش‌های اولیه برای اجرای این طرح در شهرستان‌های مختلف استان در دست اقدام است و تاکنون افراد متعددی این آموزش‌ها را فراگرفته اند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان به فعالیت ۲۸ دستگاه اجرایی به صورت پراکنده در زمینه مسائل مربوط به املاک و مستغلات اشاره و بیان کرد: با اجرای نهایی پروژه سیماک علاوه بر شفاف سازی در صدور مجوزها و قطع ارتباط ارباب رجوع و کارکنان ادارات و سازمانها خدماتی در این بخشها، پاسخهای ادارات به درخواست متقاضیان از طریق سامانه ارائه می شود.
وی امکان رصد و پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی ذیربط توسط مدیران اجرایی را از دیگر محاسن سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک برشمرد.
احمدی در ادامه، اجرای پروژه یکسان سازی آدرس های پستی موسوم به GNAF را دیگر اقدام در دست انجام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اعلام و بیان کرد: تبدیل نشانی های غیراستاندارد به نشانی های یکسان و ایجاد بانک اطلاعات و وحدت رویه در آدرس های پستی از اهداف مهم این طرح هستند.
وی ادامه داد: نشانی های مختلف به صورت یکسان در قالب بانک اطلاعاتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذیربط مانند ثبت احوال، ثبت اسناد، بانکهای دولتی و خصوصی، وزارت نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و برق، شرکت ملی گاز و شرکت مخابرات قرار می‌گیرد تا روند خدمات رسانی با سهولت بیشتر انجام شود.

 


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *