۴۱ میلیارد ریال طی شش ماه در کردستان تجارت الکترونیک کالا انجام شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

در استان کردستان طی شش ماه نخست امسال ۴۱ میلیارد ریال کالا به صورت تجارت الکترونیک مبادله شده است که این کالاهای COD را شامل می‌شود.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، فردین سعیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، در بازدید از اداره تجزیه و مبادلات شهرستان سنندج با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای شرکت پست در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: با تلاش و اهتمام همه جانبه برای افزایش ترافیک پستی و در اولویت قرار دادن سرعت و دقت در فرایند توزیع مرسولات، می توان اعتماد و رضایت عمومی را بیش از پیش کسب کرد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت بخش تجزیه و مبادلات در شبکه پستی، از آن به عنوان قلب تپنده پست یاد و بر اهمیت و ضرورت توزیع به موقع مرسولات پستی به مردم تأکید کرد.


در ادامه این بازدید، مسئولان واحدهای مختلف این اداره به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های حوزه کاری مربوطه پرداختند.

بر اساس این گزارش ارزش ریالی کالاهای مبادله شده در شش ماهه نخست سال جاری در حوزه تجارت الکترونیک، بیش از ۴۱ میلیارد ریال است که این مقدار کالا فقط مربوط به مبادله کالاهای COD است و هزینه آنها در محل مقصد نقدی پرداخت می شود و  مبالغ مربوطه بر کالاهایی که وجه آنها بصورت الکترونیکی پرداخت به این مبلغ اضافه می شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *