فراخوان شرکت در دومین دوره از جایزه بازی‌های جدی (SeGaP2018) و اولین دوره از هکاتون بازی‌های جدی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

دومین دوره از جایزه بازی‌های جدی (SeGaP2018) و اولین دوره از هکاتون بازی‌های جدی ۱۸ آبان ۹۷ برگزار می شود.

بازی‌های دیجیتال در جهان به عنوان ابزاری جذاب برای سرگرمی و رسانه‌ای پرمخاطب برای فرهنگ‌سازی، یک پدیده مهم محسوب می‌شوند؛ اما این همه چیز در مورد بازی‌های دیجیتال نیست. بازی‌ها، یک راهکار اثربخش آموزشی، درمانی، تبلیغاتی، اصلاح اجتماعی و… نیز هستند. این صنعت ابعاد بسیار بزرگی دارد و همچون هر صنعت دیگری برای توسعه و پیشرفت خود نیازمند تحقیق، توسعه و تجاری‌سازی است.

 در همین راستا، دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی از تمامی بازی‌سازان مستقل، غیرمستقل، صنعتی و دانشگاهی دعوت به عمل می‌آورد تا در دومین دوره از جایزه بازی‌های جدی به همراه نخستین هکاتون بازی‌های جدی شرکت نمایند. جایزه بازی‌های جدیرقابتی میان بازی‌های با اهداف جدی است که با تمرکز بر حل علمی یک مسئله آموزشی، تبلیغاتی، درمانی، نظامی، اجتماعی و… توسعه داده شده باشند.


برای شرکت در فرآیند اصلی جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۷ فرم ثبت‌نام را از اینجا دانلود کرده و پس از تکمیل اطلاعات موردنیاز، یک فایل Zip حاوی PDF و Word فرم تکمیل شده را به آدرس direc@ircg.ir ایمیل کنید.

برای شرکت در این بخش پس از دریافت فرم ثبت‌نام در هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۷ از اینجا و تکمیل اطلاعات موردنیاز، یک فایل Zip حاوی PDF و Word فرم تکمیل شده را به آدرس direc@ircg.ir ایمیل کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *