در نشست هم اندیشی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مطرح شد

سیستم جدید رتبه بندی کسب و کارهای دارای اینماد راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
نشست هم اندیشی در خصوص سیستم جدید رتبه بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در مرکر توسعه تجارت الکترونیکی برگزار شد
نشست هم‏ اندیشی در خصوص رتبه‏بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در هفته دوم شهریورماه، با حضور برخی از صاحب نظران و اصحاب رسانه در محل این مرکز برگزار گردید. در این نشست علاوه بر ارائه گزارش آماری در خصوص وضعیت تجارت الکترونیکی در ایران، در رابطه با سیستم جدید رتبه‏بندی کسب و کارهای اینترنتی صحبت و رویکرد این رتبه‏بندی به طور کامل ارائه گردید.
هدف از راه‏اندازی این سیستم، رتبه‌بندی کسب و کارها بر مبنای میزان اعتمادپذیری، هدایت کسب‌وکاربه تعامل صحیح با مشتری، ایجاد سیستمی خودکنترل در حوزه این تعامل با قابلیت ارائه معیاری قابل‌سنجش جهت کمک به مصرف کننده در انتخاب کسب‌وکار مطلوب خود می باشد. شایان ذکر است، قابل اعتماد بودن کسب و کار بر مبنای میزان پایبندی و تعهد وی به اجرای مفاد قرارداد فی‏مابین خود و مشتری تعریف شده است. در این راستا شاخص هایی جهت ارزیابی با رویکرد نحوه تعامل کسب و کار با مشتری تعریف شده است. رتبه کسب وکار در نهایت بر مبنای میزان امتیاز دریافتی تعیین می‏گردد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *