وین کوین؛ برنامه ای جامع برای وفادارسازی مشتریان به کسب و کارها

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

وین کوین برنامه ای جامع و حرفه ای برای وفادار سازی مشتریان به کسب وکارها است.

وین کوین یک نرم افزار کاردبری، ساده و در عین حال میتنی بر آخرین متد های مدیریت کسب و کار در زمینه طراحی، پیاده سازی و راه اندازی باشگاه مشتریان محسوب می شود.

باشگاه مشتریان وین کوین این امکان رو برای کاربران فراهم میکنن تا با تحلیل رفتار مشتریان، پیاده سازی برنامه های وفادار سازی و حفظ و مدیریت ارتباط با مشتری، نه تنها مشتری را به کسب و کارشان وفادار کنند، بلکه او را به بهترین بازاریاب خود تبدیل کنند.


پروسه وفادار سازی مشتری، با دادن یک کارت عضویت به مشتری شروع می شود.
در اولین خرید، مشتری در باشگاه مشتریان کسب و کارهای عضو می شود و به مشتری یک کارت عضویت در باشگاه مشتریان  (کارت وفاداری-Loyalty card) داد می شود، یک کارت هوشمند با طرح اختصاصی، نام و لوگوی کسب و کار کاربران.

ثبت تراکنش، اعتبار و امتیاز در باشگاه مشتریان وین کوین، نرم افزار، اپلیکیشن پذیرندگان و اپلیکیشن مشتریان وین کوین، ارسال پیامک تراکنش و عضویت در باشگاه مشتریان وین کوین، هپی کال (Happy Call) (نظرسنجی) در باشگاه مشتریان وین کوین و پنل مدیریتی باشگاه مشتریان وین کوین (Admin Pannel) از  سایر خدمات قابل ذکر وین کوین است.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. باشگاه مشتریان واقعا عالیه، مخصوصا اگر بتونه رفتار مشتری رو تحلیل کنه، من به شخصه از اینکه با این سیستم آشنا شدم خیلی خوشحالم ، در عمل میبینم که مشتری تشویق میشه که دوباره از ما خرید کنه و بخاطر آفرهایی که تعریف می کنیم ما رو به بقیه هم معرفی می کنه.
    پیشنهاد می کنم هر کاسبی که می خواد تو بازار آشفته دوام بیاره برنامه باشگاه مشتریان رو برای کار خودش راه اندازی کنه.
    ممنون از مقاله خوبتون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *