اولین رویداد عصرانه استارتاپی سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
اولین رویداد عصرانه استارتاپی سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷ در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران توسط معاونت کسب وکار اتاق ایران برگزار می شود.
هومن حاجی‌پور، معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران در خصوص برنامه‌های این معاونت برای برگزاری یک سری رویداد با عنوان رویدادهای نوآفرین از برپایی عصرانه استارت‌آپی با حضور صاحبان کسب و کارهای نوین و صاحبان ایده در اتاق تهران خبر داد.
حاجی‌پور گفت: تاکنون رویدادهای متنوعی برای معرفی استارت‌آپ‌ها به اعضا اتاق و تشکل‌های بخش خصوصی در اتاق تهران برگزار شده و به دلیل استقبال از این گونه رویدادها و برنامه‌های مشابه، معاونت کسب و کار اتاق تهران در نظر دارد «رویداد نوآفرین» با موضوع عصرانه استارت‌آپی را برای کسب وکارهای نوین برنامه‌ریزی کند.
 او ادامه داد: یکی از رویکردهای اتاق تهران، کمک به اعضای اتاق درخصوص سرمایه‌گذاری و معرفی نوآوری‌های جوانان و کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان به صاحبان سرمایه و صنعت است، در این راسـتا اتاق بازرگانی تهران «کریدور نوآفرینی» را در فاز اول راه‌اندازی کرده است.
حاجی‌پور افزود: عصرانه استارت‌آپی رویداد نوآفرین با ظرفیت۵۰ نفر در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در اتاق بازرگانی، صـنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *