نشریه الکترونیکی مِج ری راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۸۶

وبنا – نشریه الکترونیکی دامغانی مج ری با موضوعیت اخبار و اطلاعات رویدادهای شهرستان دامغان در دنیای اینترنت و الکترونیک فعالیت خود را آغاز نمود. این نشریه که بصورت گاهنامه منتشر می شود با مطالب متنوع فرهنگی ، اجتماعی، تاریخی و … با هدف ارتقاء سطح دانستنی ها دامغان برای دامغانی ها و کاربران علاقمند اینترنتی کار خود را آغاز و با انتشار بیست و یکمین شماره خود به فعالیت خود ادامه داده است .

علی اکبر علیان نژادی، مسئول سایت مج ری گفت : نسل جدید از دامغانی ها که در تمامی این دنیا متولد می شوند از دامغان اطلاعات کافی ای ندارند ولذا این مجموعه برای بالابردن این دانش تاریخی و فرهنگی کار خود را شروع و ادامه می دهد مسئول نشریه الکترونیکی مج ری ادامه داد: مطالب این نشریه با در تلفیق مطالب روز و نوین مربوط به این شهرستان و همچنین دست نوشته های قدیمی امید دارد بتواند قدم موثری برای تحقق این هدف بردارد.
آقای علی اکبر علیان نژادی با اشاره به دور شدن نسل آینده این مرز و بوم از گذشته خود گفت : زنده گردن فرهنگ های اصیل و سالم بزرگانمان تضمین کننده راه موفق آینده است و مجموعه توانمند مج ری بزرگی دامغان را به بزرگی دامغانی ها در تمام این کره خاکی دانست و ادامه داد برای این سرزمین بزرگ باید نمایندگان شایسته ای داشته باشیم .

لازم به ذکر است مِج ری (mejri) به معنای صندوقچه قدیمی ای می باشد که قدیمی ها اجناس گرانقیمت خود را درون آن نگه می داشتند فلذا امیدواریم که سایت http://mejri.ir/Farsi.htm با این نام نیز دارای محتویات ارزشمندی برای کاربران خود باشد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *