اینکارنت؛ مرجع تخصصی اطلاعات و ارائه‌ی خدمات

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

اینکارنت؛ مرجع تخصصی اطلاعات و ارائه خدمات است.

اینکارنت سیستمی است که به جویندگان خدمات متنوع کمک خواهد کرد تا با صرف کم‌ترین زمان، شانس یافتن خدمت‌دهنده‌ای با آمیزه‌ای از بالاترین اعتبار، مناسب ترین قیمت و بیشترین کیفیت را داشته باشد. اینکارنت ساز و کاری شبیه به مناقصه دارد. به‌جای تمرکز بر معرفی کسب و کارها بر ایجاد و معرفی دقیق‌تر «تقاضا» ها تمرکز می‌کند. در حالت پیش‌فرض تمامِ امکانات اینکارنت برای کارفرما، بدون هزینه خواهد بود.

به بیان کلی‌تر،اینکارنت بستر هوش‌مند آن‌لاین اطلاعات تخصصی و ارائه‌ی خدمات است. این پلتفرم به جویندگان خدمات متنوع کمک می‌کند تا به راحتی، و با صرف کم‌ترین زمان و هزینه، شانس یافتن متخصص مورد نظر خود را داشته باشند. متخصصی که آمیزه‌ای از بالاترین اعتبار، مناسب‌ترین قیمت و بیش‌ترین کیفیت را داشته باشد.


خدمات اینکارنت در حوزه های امور ساختمانی، مراسم ها، کسب  و کار صنابع دستی، آموزش، حمل و نقل، کامپیوتر، خدمات ماشین، چاپ و تبلیغات، حقوق، تور و مهاجرت و بهداشت و سلامت ارائه می شود.

کاربران کافیست از نوع کار، زمان تحویل و شرایط مطلوب‌تان آگاهی داشته باشند و با داشتن اطلاعات کافی در مورد شیوه‌ی درست انجام آن پروژه، مهارت‌ها، تحصیلات و وظایف متخصص، و معیارها واقعی‌ای که بر قیمت پیش‌نهادی متخصصان تأثیر می‌گذارند، نیازهای خود را در سیستم هوش‌مند اینکارنت تعیین و ثبت کنند. متخصصان آن کار، پس از دریافت و مشاهده‌ی پروژه‌ی درخواستی‌ کاربران، برای آن ها پیش‌نهاد قیمت می‌فرستند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *