پارسه بار؛ سامانه هوشمند حمل کالا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷

پارسه بار، سامان هوشمند حمل و نقل کالا در ایران است.

پارسه بار به عنوان یک بازارگاه حمل و نقل کالا در ایران با ارائه بستری امن و سریع تحت اینترنت و موبایل به صاحبان کالا، مدیران لجستیک شرکت‌ها و کارخانجات، شرکت‌های ترخیص کالا، دارندگان ناوگان حمل و نقل و سایر آحاد جامعه کمک می‌کند تا خدماتی با کیفیت و مطمئن را در سریع‌ترین زمان دریافت کنند.

دارندگان کالا با استفاده از سامانه هوشمند پارسه بار، می‌توانند با توجه به نوع بار، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل بار خود را در سامانه پارسه بار، انتخاب کنند.


همچنین رانندگان نیز می‌توانند از طریق تلفن همراه خود، نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین محموله‌ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل، آمادگی خود را برای حمل بار اعلام نمایند.

شرکت‌های حمل و نقل از دیگر گروه‌هایی هستند که می‌توانند در پارسه بار فعالیت نموده و کالاهای تولیدکنندگان و بازرگانان را به سراسر ایران حمل نمایند. در واقع این شرکت‌ها می‌توانند از طریق این سامانه، محموله‌های موردنظر و متناسب ناوگان خود را یافته و پیشنهاد حمل ارایه نمایند و یا ناوگان مورد نظر برای پروژه‌های خود را در صورت نیاز، تأمین کنند.

سامانه هوشمند پارسه بار، پس از انجام مراحل نرم‌افزاری، در حداقل زمان ممکن، رانندگان عضو را برای دریافت بارنامه، به مؤسسات معتبر باربری در سراسر کشور معرفی می‌نماید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *