انتخابات اتحادیه انجمن‌های بازی‌های رایانه‌ای دانشجویی به میزبانی انستیتوی ملی‌ بازی‌سازی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انتخابات انجمن‌های بازی‌های رایانه‌ای دانشجویی با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مهندس عسگری و دبیر انجمن‌های بازی‌سازی در محل انستیتوی ملی بازی‌سازی برگزار شد.

مهندس عسگری ضمن تشکر از اعلام آمادگی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حمایت از انجمن‌های بازی‌سازی دانشجویی تاکید کرد: «ما با نگاهی ویژه از این اتحادیه حمایت می‌کنیم و با توجه به نیاز روز جامعه و پرمخاطب بودن این حوزه باید قدر ثانیه‌ها را دانست و با تمام قوا در این حوزه دست به اقدام عملی زد.»

محبوبیان مدیر انستیتو ملی بازی سازی هم پس از خیر مقدم به دبیر انجمن‌های بازی‌سازی دانشجویی و مسوولان وزارت علوم، ضمن ابراز خرسندی از دغدغه‌مندی و همکاری بسیار صمیمانه و دلسوزانه مسئولین مربوط در وزارت علوم اعلام کرد: «از این پس انجمن‌های بازی‌های رایانه‌ای در هر دانشگاه به عنوان بازوهای اجرایی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کلیه خدمات قابل ارائه بنیاد را به عهده خواهند داشت. همچنین در سیاست‌گذاری بنیاد در خصوص حمایت از دانشجویان علاقه‌مند به حوزه بازی‌سازی ایفای نقش خواهند کرد.»


انتخابات اتحادیه انجمن‌های بازی‌های رایانه‌ای دانشجویی پیرو تفاهم‌نامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با وزارت علوم در خصوص حمایت از انجمن‌های دانشجویی بازی‌سازی  طی دو روز و با حضور ۱۵ انجمن از سراسر کشور برگزار شد. براساس تفاوهم نامه، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به همراه انستیتوی ملی بازی‌سازی از کارگاه‌ها، مسابقات و همایش‌های بازی در دانشگاه‌ها حمایت خواهند کرد و تلاش خواهند کرد که برگزاری چنین رویدادهایی گسترش پیدا کند. در این تفاهم نامه توافق شده هزینه برگزاری مراسم‌های مربوط به حوزه بازی‌های رایانه‌ای که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شوند بین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، وزارت علوم و دانشگاه‌ها تقسیم شود. در واقع هر سازمان یک سوم هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *