اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج با هدف حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر کشور در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی برای تقویت اکوسیستم استارتاپها و ترویج فرهنگ کارآفرینی در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

به گزارش وبنا به نقل از ایسنا، سجاد سنگسری، معاون پشتیبانی توسعه منابع انسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در این باره اظهار کرد: اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج با همکاری مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

سنگسری هدف از ایجاد این مرکز را حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر کشور در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی برای تقویت اکوسیستم استارتاپ‌ها و ترویج فرهنگ کار آفرینی اعلام و تصریح کرد: همه مراکز رشد خلاقیت بسیج در سراسر کشور بعنوان زیر شاخه‌های این مرکز نوآوری مسئولیت شناسایی، جذب و معرفی ایده‌های برتر را بر عهده خواهد داشت.


سنگسری خاطرنشان کرد: با تعامل خوبی که با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور طی چند سال اخیر به وجود آمده است. سعی شده تا ظرفیت همه اساتید و مراکز فعال علم و فناوری کشور در اقدامات بعدی این مرکز نوآوری مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری، وی تصریح کرد: در صدد راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای ایده‌های موفق و بومی جهت سرمایه‌گذاری و خلق ثروت برای کشور هستیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *