چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران ۲۲ تا ۲۴ آبان ۹۷ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷
نمایشگاه تراکنش ایران ۲۲ تا ۲۴ آبان ۹۷ در تهران را برگزار می‌ شود.
این  رویداد، محلی برای گردهمایی بانک‌ها، PSPها، شرکت‌های فناوری و استارت‌آپ‌هاست که امکان شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های کسب و کاری را در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد. همچنین بازدیدکنندگان را با فضای بازار ایران و جدیدترین تکنولوژی‌های داخلی و خارجی آشنا می‌کند.
در حاشیه ITE2018 ، چهار جشنواره‌، سه سمینار تخصصی، سه کارگاه آموزشی، ۴۰ کارگاه معرفی محصول، سه نشست تخصصی و یک تریبون آزاد برگزار می‌شود.
جشنواره‌های «چهره‌های ماندگار در صنعت بانکداری و پرداخت ایران» و «اپ‌های پرداخت موبایلی» و همچنین «جشنواره استارت‌اپی شهر هوشمند» و «جشنواره بزرگ فین‌تک ایران»، چهار رویداد ویژه نمایشگاه تراکنش ایران هستند.
سمینارهای جانبی ITE2018 عبارتند از «بلاک‌‌چین»، «پرداخت خرد» و «هوش مصنوعی». نشست‌های تخصصی «ارز رمز ملی»، «اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها» و «شهر هوشمند و پرداخت همراه» از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران هستند.
شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه تراکنش ایران، همچنین می‌توانند در کارگاه‌های «کسب و کارهای مبتنی بر پلتفرم»، «رایانش تکاملی» و «مدیریت تجربه مشتری» شرکت کنند.
برگزاری ۴۰ کارگاه معرفی محصول نیز فرصت معرفی محصولات و خدمات را در اختیار شرکت‌کنندگان این رویداد قرار می‌دهد.
یکی دیگر از برنامه‌هایی جانبی ITE 2018 «تریبون آزاد» است. در این رویداد، مهم‌ترین موانع توسعه کسب و کارها در صنعت بانکداری و پرداخت، با حضور بانکداران، مدیران شرکت‌های پرداخت و فعالان فین‌تکی بررسی می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *