ودینگو؛ نیازمندی های خرید جهیزیه و خدمات جشن عروسی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷

سایت ودینگو موتور جستجوی خرید جهیزیه،خدمات مراسم عروسی و سایر نیازمندی های مرتبط با ازدواج است.

این وبسایت به زوج های جوان که در شرف برگزاری مراسم ازدواج هستند کمک می کند تا در کمترین زمان و صرف حداقل انرژی تعداد بسیاری کالا جهیزیه و خدمات دهنده مراسم جشن عروسی را مورد بررسی و مقایسه قرار دهند.

همچنین با وجود صدها تامین کننده کالای جهیزیه و ارائه دهندگان خدمات مراسم، زوج های جوان حق انتخاب بیشتری برای انتخاب تمامی کالا و خدمات مورد نیاز خود خواهند داشت.


در ودینگو ارائه دهندگان سایر خدمات ازدواج مانند ازمایشگاه ازدواج، اژانس مسافرتی و مشاوره ازدواج نیز حضور دارند. همچنین برای هر کسب و کار امکان ثبت نظر توسط کاربران سایت وجود دارد تا کاربران دیگر از کیفیت ارائه خدمات و محصولات کسب و کارها بیشتر اگاه شوند.

از سوی دیگر، تمام کسب وکارهای مرتبط با تامین کالا برای جهیزیه و خدمات مراسم می توانند به صورت رایگان در سایت ودینگو ثبت نام و محصولات و خدمات خود را ارائه نمایند. ا

امکاناتی که سایت ودینگو در اختیار کسب وکارها قرار می دهد عبارتند از: کسب و کار خدماتی: ایجاد صفحه فروشگاهی برای هر کسب و کار، ثبت پکیج یا منو به طور جداگانه به همراه جزییات لازم، امکان ویرایش و بایگانی پکیج یا منو، اضافه کردن تصاویر کسب و کار در گالری، درج تمام راه های ارتباطی مشتریان با کسب وکار شامل اینستاگرام، تلگرام، ادرس، تلفن و ادرس سایت کسب و کار، کسب و کارهای فروش کالا: ایجاد صفحه فروشگاهی برای هر کسب و کار، ثبت هر محصول به طور جداگانه به همراه جزییات لازم، امکان ویرایش و بایگانی محصولات، نمایش هر محصول در دسته بندی مربوطه، درج تمام راه های ارتباطی مشتریان با کسب وکار شامل اینستاگرام، تلگرام، ادرس، تلفن و ادرس سایت کسب و کار.

خاطر نشان می شود که کسب و کارها می توانند به طور دائمی در سایت ودینگو حضور و فعالیت داشته باشند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *