مونو سیستم؛ اپلیکیشن یکپارچه انبارداری و حسابداری

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

مونو سیستم نام نرم افزار یکپارچه انبارداری و حسابداری است.

مدیریت یکپارچه انبار، خرید، فروش و فروشگاه آنلاین در یک بستر تحت وب ابری از جمله امکانات این اپلیکیشن است.

در این نرم افزار تحت وب کاربر قادر خواهید بود تمامی فعالیت های حسابداری و انبارداری را به دقت ثبت و مدیریت کند. در کنار این سرویس یک فروشگاه آنلاین هم وجود دارد که می تواند بازار هدف کسب و کار کاربران را گسترش بدهد و بستر آنلاین کاربران را فعال سازد.


کاربران می توانند در هر نقطه و در هر زمانی، از هر رایانه و یا دستگاه تلفن همراه، بر کسب و کار خود نظارت داشته باشند و به سادگی صورت های مالی و میزان فروش خود را در دست داشته باشند.

فروشگاه آنلاین مونو امکانات لازم برای یک فروشگاه حرفه ای را داراست و کاربران در آن می توانند محصولات خود را اضافه کنند، تعداد آنها را از انبار خود استعلام و آنها را به راحتی مدیریت کنند.

امکانات کاربردی و پر استفاده در بحث حسابداری متداول که در مونو گنجانده شده دیگر کاربران را از پیچیدگی های بی جهت در نرم افزارهای حسابداری نجات میدهد.

یکی از بخش های حرفه ای مونو وجود گزارش های کاربردی و بسیار مفید از خرید، فروش، موجودی وضعیت سود و زیان و بسیاری گزارشات دیگر است که به کاربران کمک می کند تا بتوانند با آنالیز آنها به رشد کسب و کارتان رنگ دیگری ببخشند و در این بازار به شدت رقابتی، پیشتاز باشند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *