نهمین رویداد استارت‌آپ تریگر ۲۰ تا ۲۶ مرداد ۹۷ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

نهمین رویداد استارت‌آپ تریگر با موضوع « انرژی و محوریت‌های انرژی نو، بهینه‌سازی انرژی در ساختمان و حمل‌ونقل عمومی» از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۷ تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۶ مردادماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

استارت‌آپ تریگر یک رویداد آموزشی–رقابتی فشرده به مدت ۶ روز، با هدف «ایجاد یک محیط سازنده برای خلق و پرورش ایده‌های کارآفرینانه» است. در این رویداد، آموزش‌های ضروری برای تبدیل ایده به یک استارت‌آپ خوب در کارگاه‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان ارایه می‌شود. همچنین امکان تیم‌سازی برای صاحبان ایده و یا پیوستن به تیم‌ها برای برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، گرافیست‌ها و یا متخصصان دیگر از طریق برنامه‌های شبکه‌سازی مقدور است.

برنامه‌های این رویداد به شرح زیر است:


  • کارگاه‌ها (Workshops):

برنامه­‌های آموزشی این رویداد در قالب چهار کارگاه­ در چهار روز ابتدایی برگزار می‌شوند.

  • ملاقات سریع (Fast Meeting):

در طول چهار روز ابتدایی رویداد، طی چهار مرحله هر یک از افراد یک‌بار در مقابل سایر شرکت‌کنندگان قرارگرفته و در مورد ایده‌ها و توانمندی‌هایشان با یکدیگر گفتگو می‌کنند، در هر گفتگو، هر نفر ۹۰ ثانیه زمان دارد و هرروز در مقابل تعداد مشخصی از شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه فرصتی ایده‌آل برای پیدا کردن هم‌تیمی‌های توانمند و ایده‌ای متفاوت برای تشکیل تیم است.

  • مشاوره  (Mentoring):

در این بخش متخصصان و صاحب‌نظران در حوزه‌ سلامت هوشمند، کسب‌وکار و بازارهای سرمایه در جمع تیم‌ها حضور می‌یابند، تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ می‌دهند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *