بیانیه آغاز به کار رسمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با انتشار بیانیه ای از شروع به کار یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد.

به گزارش وبنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی


انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی افتخار دارد امسال نیز همچون سالیان گذشته برگزار کننده جشنواره وب و موبایل ایران باشد. جشنواره‌ای که به عنوان بزرگترین رویداد مرتبط با فضای اینترنتی از سال ۸۷ راه اندازی شده و به جرات می‌توان گفت که از معدود رویدادهایی است که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و بیش از یک دهه، بدون وقفه و با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که در مسیرش داشته، به راه خود ادامه داده است.

هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۴ درشرایطی با حمایت و همکاری انجمن صنفی کسب‌وکار های اینترنتی ایران برگزار گردید که جوی منفی و سنگین بر فضای کسب‌وکارهای اینترنتی و استارتاپ‌ها در کشور حاکم بود. در حالی که همه به این باور رسیده بودند که امکان برگزاری جشنواره در سال ۹۴ وجود ندارد، انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، با توجه به رسالت خود بر حمایت از کارآفرینان و فعالان کسب‌و کارهای اینترنتی، با حمایت قاطع و کامل از برگزاری هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران مانع از آن شد که به دلیل شرایط سخت، جشنواره در سال ۹۴ برگزار نشود.

از ده سال پیش تا امروز، فضای کسب‌وکارهای اینترنتی دست‌خوش تغییرات گسترده و وسیعی بوده، با این وجود جشنواره وب و موبایل ایران، همواره در تلاش بوده تا خود را با فضای اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور همسو نگاه دارد، که این موضوع از مهم‌ترین دلایل توجه همه‌ی فعالین اکوسیستم به جشنواره است.

جشنواره وب و موبایل ایران، امسال با وجود تمام شرایط سخت اقتصادی که خواسته و یا ناخواسته کشور دچار آن شده است، با همکاری انجمن صنفی و حامیان مالی و معنوی خود، در کنار جامعه استارتاپی ایران خواهد ماند تا با معرفی هر چه بهتر کسب‌وکارهای اینترنتی و کارآفرینان ایرانی، بتواند گامی مثبت در جهت توسعه این اکوسیستم در کشور عزیزمان ایران برداشته باشد.

در ادامه با توجه به تجربه سال گذشته، در کنار شورای داوری، در تلاش خواهیم بود تا مشکلات مربوط به جشنواره وب و موبایل ایران را در حد توان و امکاناتی که در اختیار داریم رفع کنیم. به پیشنهاد شورای داوری یکی از برنامه‌های توسعه جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۷ به صورت مشخص، اصلاح، بازبینی و بازتعریف گروه‌های جشنواره خواهد بود.

در طول سه سال گذشته، فرایندهای داوری جشنواره وب و موبایل ایران تا حد زیادی بهبود یافته است که می‌توان به تشکیل شورای داوری در سال گذشته اشاره نمود که یکی از تجربیات بسیار موفق و مثبت در سال‌های اخیر بوده است.

با اعتقاد و باور به مسیری که در آن قدم گذاشته‌ایم، باید همواره تلاش کنیم تا مشکلات پیش رو را یکی پس از دیگری از میان برداریم.

گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود

می‌تواند زشــت هم زیبا شــود

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *