بیار؛ شبکه اجتماعی خرید و فروش

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

بیار نام یک شبکه اجتماعی است که با هدف کمک به کاربران در پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر و تامین مایحتاج روزانه ایشان با کیفیت بالا، قیمت مناسب (حداکثر به قیمت مصرف کننده) و در کوتاهترین زمان ممکن به خرید و فروش کالا می پردازد.

بدین منظور و در بدو امر، بیار با گردهم آوردن شبکه ای از سوپرمارکت ها و فروشگاه های شهر تهران و مشهد و خرم آباد با  ایجاد سامانه‌ای با تنوع هزاران محصول و ارائه سرویس ارسال رایگان سفارش در تمامی روزهای هفته و فراهم آوردن امکان پرداخت نقدی و آنلاین، لذت خریدی آسوده، آسان، سریع و امن را برای کاربران فراهم آورده است.

همچنین امکان عرضه و نمایش محصولات تمامی خرده فروشها (با رعایت ضوابط قانونی) را در بستر شبکه شبکه اجتماعی خرید فراهم نموده است.


به منظور جلب اعتماد هموطنان عزیز و ایجاد بستری مناسب برای ایشان جهت انجام خرید اینترنتی با خاطری آسوده و نیز بالابردن هرچه بیشتر کیفیت خدمات، بیار تمامی مجوز های لازم برای کسب و کار اینترنتی را با موفقیت از مراجع قانونی دریافت نموده است. من جمله اینکه سایت بیار دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منحصرا برای کسب و کارهایی صادر می‌شود که صلاحیت و هویت آنها برای این مرکز احراز شده است. بیار همچنین دارای مجوز کسب از انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی بوده و نیز کلیه مجوز های لازم جهت فعالیت در فضای مجازی را از سامانه ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *