نوفا جامعه مجازی متخصصین

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۸۶

وبنا – متخصصین و جویندگان کار، در سایت جامعه مجازی متخصصین می توانند سوابق کاری و تحصیلی خود را وارد در سایت نوفا وارد نمایند تا کارفرمایان و صاحبان مشاغل که بدنبال نیروی انسانی جهت استخدام و یا مجری برای اجرای پروژهای خود می باشند از طریق این سایت با متخصصین آشنا شوند.

سایت با تکنیک های روز دنیا سوابق کاری کاربران را در موتورهای جستجو مانند گوگل با رتبه بندی بالا معرفی می نماید. به گفته مدیر سایت “با پر کردن فرم سوابق کاری ، مشخصات کامل خود را به دیگران، از جمله صاحبان مشاغل و جویندگان نیروی انسانی، ارائه کنید. و اجازه دهید دیگران با داشتن اطلاعات کامل شغلی شما، با شما تماس بگیرند. مبادله این اطلاعات بین شما و دیگر اعضا، امکان همکاری های مفید میان تمام اعضا را افزایش میدهد .”

برای مشاهده سایت جامعه مجازی متخصصین به آدرس http://www.nofa.ir مراجعه کنید.

نویسنده : ارشیا جهانگیری

۵ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. سلام به وب سایت شخصی علیرضایونس زاده حقیقی که درسال۱۳۹۹به عنوان مفاخرفرهنگی ملی شناخته شدندخوش آمدید. (www.youneszade.ir)

  2. سلام وعرض ادب بله بایدبه این افتخا رات استادعلیرضایونس زاده حقیقی آفرین گفت زیرا استادعلیرضایونس زاده حقیقی علاوه براین باموفقیت به عضویت آکادمی مجسمه سازی فلورانس ایتالیا پذیرفته شده اند.

  3. سلام وعرض ادب بنده هم عضویت آستادعلیرضایونس زاده حقیقی رادرآکادمی مجسمه سازی فلورانس ایتالیاتبریک عرض می کنم و برای استادسلامتی کامل ومعنوی ازخداومدتبارک وتعالی خواستارم وپیشرفت روزافزون استادراآرزومندم.

  4. سلام شناخته شدن استادعلیرضایونس زاده حقیقی رابه عنوان مفاخرفرهنگی شیرازتبریک عرض می نمایم.

  5. من هم یاافتخار عضویت موفقیت آمیزاستادعلیرضایونس زاده حقیقی رادرآکادمی مجسمه سازی فلورانس ایتالیا تبریک عرض می کنم و همچنین ازاینکه استادعلیرضایونس زاده حقیقی به عنوان مفاخرفرهنگی شناخته شده اندمحدداتبریک عرض می کنم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *