اجاره سوئیت مبله در تهران با تهران سوئیت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷

استارتاپ تهران سوئیت به اجاره سوئیت مبله در تهران می پردازد.

امروزه دامنه سایت های استارت اپ ها فوق العاده گسترده شده و می توان گفت برای هر نوع نیازی یک استارتاپ دیده می شود. استارتاپی که امروز می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، استارتاپ تهران سوئیت است که به ارائه خدمات اجاره سوئیت مبله در تهران می پردازد. اما اجاره سوئیت مبله در تهران چیست و چگونه ارائه می شود ؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید:

اجاره سوئیت در تهران دقیقا به چه معنا است ؟


احتمالا شما نیز از جمله کسانی هستید که در هنگام تعطیلات (تابستانی و عید نوروز) به سفر علاقه زیادی از خود نشان می دهند. یکی از مهم ترین نکاتی که در سفر با آن مواجه خواهید شد، این مورد است که «کجا باید بمانیم؟» یا «بهترین مکان برای اسکان و اقامت به صورت موقت و البته ارزان قیمت کجاست؟» این موضوع، دغدغه بسیاری از افراد بوده و بسیاری به همین علت به سفر نمی روند. اما این جا هست که «تهران سوئیت» وارد کار شده و این نیاز را برطرف می سازد.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که در تهران آپارتمان های فراوانی هستند که مبله و فرنیش شده اند و وسایل اقامت و اسکان در آن ها به صورت کامل فراهم است، اما خالی از سکنه اند. این آپارتمان های مبله درست چیزی است که مسافران می توانند از آن برای مدت مشخص استفاده کرده و سفری خوش در تهران داشته باشند. به اجاره کوتاه مدت این آپارتمان ها، اجاره سوئیت در تهران گفته می شود.

اجاره آپارتمان مبله در تهران به چه صورت است؟

اجاره آپارتمان مبله در تهران یک تفاوت مهم با اجاره سوئیت در تهران داشته و لذا نبایست این دو را با هم اشتباه گرفت. سوئیت مبله در حقیقت یک واحد است که فاقد اتاق خواب می باشد. اما آپارتمان مبله دارای چندین اتاق خواب است. لذا اگر تعداد شما یک یا دو نفر است، شما باید به دنبال اجاره سوئیت مبله در تهران باشید، اما اگر تعداد شما بیش از دو نفر است، اجاره آپارتمان مبله در تهران کلید مشکلات شما خواهد بود.

ارائه خدمات اجاره آپارتمان مبله در تهران چگونه از طریق تهران سوئیت انجام می گیرد؟

در صورتی که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارید، کافی است که به وب سایت تهران سوئیت به نشانی https://tehransuite.com رفته و آپارتمان و یا سوئیت مبله موردنظر خود را انتخاب نمایید. در هر ملک، کلیه اطلاعات لازم از قبیل قیمت آپارتمان مبله, تعداد اتاق خواب و منطقه به صورت کامل نوشته شده است. یک نکته خیلی خیلی مهم دیگر که نیز بایستی به آن توجه داشته باشید، این است که این کار بر اساس قوانین شرعی و قانونی بوده و لذا حتما بایستی قبل از رزرو بخش قوانین و مقررات وب سایت را مطالعه بفرمایید.

پس از این که آپارتمان مبله مورد نظر خود را انتخاب فرمودید، کافی است که از طریق تلگرام با واحد رزرو آنلاین تماس گرفته و سپس شرایط رزرو آن را جویا شوید. ضمنا حتما تاریخ خود را درست بگویید؛ چرا که آپارتمان مبله مورد نظر بایستی در تاریخ هایی که شما رزرو می کنید خالی بماند. در نهایت با پرداخت اندکی از مبلغ به عنوان بیعانه، آپارتمان یا سوئیت مبله موردنظر برای شما در تاریخ تعیین شده رزرو خواهد شد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *