رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور: خدمات دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ ارایه می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تاکید بر ارتقا استارتاپ ها از نمایشگاه سال گذشته تاکنون گفت: ۶۰ درصد استارتاپ هایی که سال گذشته در قالب کانتر در نمایشگاه حضور داشتند، امسال با غرفه در نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد باقر اثنی عشری رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در آیین افتتاح نمایشگاه الکامپ ۲۴ با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ قدیمی ترین و و بزرگترین نمایشگاه فناوری منطقه است، گفت: چهارمین سال متوالی است که این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار می شود.

وی افزود: از الکامپ ۲۱ تا ۲۴ با خیزش فناوری اطلاعات مواجه شدیم و مردم نیز با استفاده از این ابزارها به توسعه این فناوری کمک کردند و اثرات آن در زندگی مردم و در جامعه مشخص است.


اثنی عشری با اشاره به اینکه در سال ۲۰۰۰، ضریب نفوذ اینترنت ۸ /۳ درصد بوده که در حال حاضر به ۷۰ درصد رسیده است افزود: بر مبنای همین فرصت‌ها مردم کسب و کارهای نوینی را در این حوزه راه اندازی کرده اند.

وی ثروت آفرینی، ایجاد شفافیت و اشتغال را ویژگی های این کسب و کارها عنوان کرد و افزود: نتیجه این کسب و کارها ایجاد رفاه برای مردم است.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به اینکه الکامپ ۲۴ با شعار پیش به سوی اقتصاد دیجیتال، آغاز بکار می کند، گفت: این نمایشگاه در ۱۸ سالن و ۲۷ هزار متر مربع برگزار می شود.

وی الکام استارز را یکی از بخش های مهم این نمایشگاه معرفی کرد و افزود: متراژ بخش الکام استارز نسبت به سال گذشته با بیش از ۶ هزار متر به دو برابر افزایش یافته و در ۵ سالن برگزار می شود و جوانان حاصل ایده ها و آرزو های خود را در این بخش به نمایش می گذارند.

اثنی عشری تصریح کرد: ۶۰ درصد استارتاپ هایی که سال گذشته در قالب کانتر در نمایشگاه حضور داشتند، امسال با غرفه در نمایشگاه حضور دارند.

وی الکام گیمز را یکی دیگر از بخش های نمایشگاه امسال معرفی کرد که شرکت های بازی ساز در ۶۰۰ متر مربع حضور دارند.

رییس سازمان‌ نظام صنفی رایانه ای کشور سالن دولت الکترونیک را یکی از مهم ترین بخش های نمایشگاه الکامپ معرفی کرد که سازمان ها و دستگاه های دولتی خدمات الکترونیک خود را در این سالن ارایه می کنند.

وی شرکت هایی که در حوزه رایانش ابری، اینترنت اشیا و بیگ دیتا فعالیت می کنند را از شرکت کنندگان دیگر این نمایشگاه معرفی کرد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *