استارت‌آپ ویکند سلامت الکترونیک چهارشنبه ۳ مرداد۹۷ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷

استارت‌آپ ویکند سلامت الکترونیک، از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۳ مردادماه ۱۳۹۷ تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۵ مردادماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

رویداد ملی استارت‌آپ ویکند سلامت الکترونیکی، رویداد مهم نوآورانه و کارآفرینانه با محوریت فناوری اطلاعات در حوزه سلامت است که دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران با توجه به رسالت خود در زمینه ارایه خدمات سلامت در بستر فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین با مشارکت مراکز برون بخشی (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان نظام پزشکی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، پژوهشکده مطالعات فناوری) و نیز درون بخشی (دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، مجتمع بیمارستانی امام خمینی، مرکز تحقیقات بیماری‌های شغلی و طب کار، دفتر همکاری دانشگاه، صنعت و جامعه، مرکز رشد فناوری اطلاعات سلامت، مرکز رشد استعدادهای درخشان و مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان)  به مدت ۳ روز برگزار خواهد کرد.

در این رویداد، آموزش‌های لازم برای تبدیل ایده به یک استارت‌آپ کارآمد ضمن کارگاه‌های آموزشی و ارایه مشاوره‌های تخصصی به شرکت‌کنندگان ارایه  می‌شود؛ همچنین امکان تیم‌سازی برای علاقه‌مندان در این رویداد امکان‌پذیر خواهد بود. پس از تکمیل طرح‌ها با کمک مربیان باتجربه، ایده‌ها مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و سه ایده برتر انتخاب می‌شود تا برای تجاری‌سازی موردحمایت قرار گیرد.


اهداف این رویداد عبارتند از:

  • ترویج فرهنگ خلاقیت، کار تیمی و کارآفرینی
  • ایجاد محیط خلاقانه و کارآفرینانه میان نخبگان دانشگاهی برای پرورش روحیه کسب‌وکارهای نوین در زمینه سلامت الکترونیکی
  • شناسایی ایده‌های فناورانه برای توسعه کسب‌وکارهای نوپا در حوزه سلامت الکترونیکی
  • استفاده از ایده‌های خلاقانه در زمینه کسب‌وکارهای سلامت الکترونیکی برای کاهش هزینه‌های خدمات سلامت‌محور، گسترش عدالت و مدیریت بحران در بخش سلامت
  • استفاده از پتانسیل کسب‌وکارهای الکترونیکی سلامت برای ترویج خدمات سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها
  • شناسایی و دعوت از سرمایه‌گذاران برای حمایت مالی از شرکت‌های نوپای استارت‌آپی برای تجاری‌سازی محصولات
  • ایجاد ارتباط موثر بین تیم‌های کارآفرین و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *