آغاز همکاری دیجیکالا و روکولند؛ تحویل مواد خوراکی و تندمصرف در ۳ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷

دیجیکالا امروز رسماً همکاری‌اش را با سوپرمارکت آنلاین روکولند آغاز کرد. «سعید محمدی»، مدیرعامل دیجیکالا خبر از راه‌اندازی گروه کالاهای تندمصرف (FMGC) در تابستان جاری داد و عنوان کرد که با همکاری روکولند، این محصولات در بازه زمانی ۳ ساعته به دست مشتریان خواهند رسید.

محمدی همچنین اضافه شدن دسته بندی کالاهای تندمصرف به دیجیکالا را راهی برای بازگشت سریع‌تر کابران به این فروشگاه اینترنتی دانست و گفت: «امروز مشتریان به دیجیکالا مراجعه می‌کنند اما این دوره برای مراجعات بعدی طولانی است. مشتریان هم درخواست دارند تا بتوانند همه‌ی سبد کالای مورد نیازشان را از یکجا تهیه کنند.»

 


«یحیی شفیعی»، موسس و رییس هیات مدیره روکولند نیز در این نشست خبری گفت: «ما یک نهالی را کاشته‌ایم و تا اینجا رسانده‌ایم. FMGC یک موضوع عمیق است و ما هم ناوارد ورود نکردیم اما امروز می‌خواهیم این نهال را به یک باغ پرگل تحویل بدهیم.»

 

اما آیا روکولند در آینده به کارش ادامه خواهد داد؟ سعید محمدی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو گفت: «اینکه برند روکولند چه می‌شود، در حال بررسی هستیم. برنامه فعلا این است که سایت روکولند به کارش ادامه دهد؛ تصمیم نهایی البته احتمالا متفاوت است. ایجاد یک مقصد نهایی برای سفارش‌دهی همه محصولات، نیاز مشتری است و قطعا محصولاتی که در روکولند داریم در دیجیکالا با یک سطح سرویس و قیمت ارائه خواهند شد.»

 

مدیرعامل دیجیکالا همچنین در رابطه با چالش تحویل ۳ ساعته کالای تندمصرف به دیجیاتو گفت: «سفارشات FMGC متفاوت از سفارشات دیجیکالا است. به همین دلیل خیلی نگران نیستیم که به چالش بخوریم و نتوانیم انتظار مشتری را برآورده کنیم. ما خودمان را قبل از سفارش‌دهی، به مشتری نزدیک می‌کنیم. شرایط بسته‌بندی هم متفاوت از دیجیکالاست.»

 

سعید محمدی در پاسخ به سوالات خبرنگاران مبنی بر نحوه همکاری دیجیکالا و روکولند گفت: «مدل همکاری، تبادل سهام است. جنس این همکاری، خرید کامل سهام جهت کشتن یک برند نیست. این یک توافق است برای سهیم بودن دو شریک در آینده‌ی کسب‌وکار FMGC.»

 

برداران محمدی همچنین درباره زمان یونیکورن یا میلیارد دلاری شدن کسب‌وکارشان پاسخ را به آینده موکول کردند و گفتند: «فعلاً دوست نداریم در مورد ارزشگذاری چیزی بگوییم. ارزش چیزی است که سرمایه‌گذار بابتش پول بدهد. بنابراین حرف ما سند نیست و ترجیح می‌دهیم نگوییم تا عملاً به تایید برسد. برنامه ورود به بورس را هم داریم اما در مورد زمانش نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.»

 

منبع: دیجیاتو

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *