راه اندازی شبکه خبری و اطلاع رسانی شرکت های ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۷

وبنا – شبکه خبری و اطلاع رسانی شرکت های ایران با هدف ارائه آخرین اخبار و اطلاعات شرکت های ایران راه اندازی شد .مهندس کرمانپور مدیر این پایگاه با اشاره به یکپارچه بودن این شبکه بر پراکندگی اطلاعات و خبر های شرکت های ایران تاکید داشت.
وی نحوه انتشار خبر و اطلاع رسانی در شبکه خبری را از طریق روابط عمومی شرکت های ایرانی اظهار داشت و افزود : این پایگاه با مشارکت شرکت های ایرانی و اصناف و سازمان های وابسته در آینده جامع ترین پایگاه اطلاعات و ارتباطات شرکت های ایران خواهد شد.
مهندس کرمانپور در ادامه افزود : افزایش موضوعات موتور های جستجو گر و پیچیدگی فرایند واکشی اطلاعات از “وب جهان گستر” اطلاع رسانی و انتشار خبر های ویژه ، اهمیت زیادی پیدا کرده است . بی شک یکی از تکنیک های نوین دنیای فناوری اطلاعات ، یکپارچه سازی اطلاعات در محیط های سایبر می باشد . به همین منظور پرتال‌های اختصاصی مربوط به شرکت ها و سازمان‌ها باعث تعدد پایگاه های اطلاع رسانی و پراکندگی اطلاعات در این خصوص می شود ، که با تکنیک های ذکر شده ، شبکه خبری و اطلاع رسانی شرکت های ایران با یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط و انتشار خبر ، می تواند چالش اساسی این مقوله را برطرف سازد . شبکه خبری و اطلاع رسانی شرکت های ایران در ۱۹ آذر ماه سال جاری به صورت رسمی افتتاح می شود.


برای مشاهده سایت به آدرس www.iranc.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *