رونمایی از نسخه جدید وب سایت بانک تجارت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۸

وبنا – نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی الکترونیک بانک تجارت با طراحی و امکانات جدید آماده ارائه خدمات بانکداری اینترنتی و آخرین اطلاعات بانکی به مشتریان این بانک و هموطنان شد .

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت نسخه جدید پایگاه اینترنتی این بانک به منظور سهولت دسترسی به صفحات و اطلاعات با استفاده از آخرین تکنیک های برنامه نویسی صفحات وب سایت جدید بانک تجارت به گونه ای طراحی شده که کاربران بتوانند به سادگی ازخدمات بانکداری اینترنتی استفاده کرده و به اطلاعات بانکی مورد نیاز از جمله سامانه ساتنا، انواع سپرده ها و تسهیلات ، خدمات شعب ۲۴ ساعته و سامانه محاسبه نرخ سود سپرده ها دسترسی یابند.

همچنین درنسخه جدید، سرعت بازشدن صفحات به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته و اطلاعات زیربخش های مختلف سایت نیز تکمیل و کاملاً به روز شده است .

در ادامه این خبرآمده است: از دیگر امکانات سایت اینترنتی بانک تجارت که در نسخه جدید بهبود یافته می توان به اطلاع رسانی به روز و کامل درباره نرخ انواع ارزهای معتبر بین المللی و مسکوکات طلا اشاره کرد . همچنین سامانه خبرخوان لحظه ای (RSS) این سایت نیز کاملتر و ساده تر از گذشته در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .

گفتنی است وب سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir تنها پایگاه اطلاع رسانی نظام بانکی کشور است که اطلاعات بانکی را به پنج زبان زنده دنیا (فارسی، عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه) به کاربران ارائه می کند . همچنین علاقه مندان می توانند ا انتخاب گزینه انتشارات بانک از مطالب ماهنامه داخلی این بانک استفاده کرده و به نسخه الکترونیک گزیده مطبوعات روزانه بانک تجارت نیز دسترسی پیدا کنند .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *