اولین بانک آگهی های فروش ویژه در کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۸

وب سایت Sellch به عنوان اولین بانک اطلاعاتی و دایرکتوری آگهی های فروش ویژه (Special Offer) در کشور فعالیت خود را آغاز نمود. کاربران می توانند با مراجعه به این وب سایت از فروش های ویژه محصولات و خدمات مورد نیاز و مورد علاقه خود در شهرهای دلخواه اطلاع پیدا کنند.

در عین حال سل‏چ به کاربران وب سایت این امکان را می دهد که بتوانند خبرنامه های اختصاصی با ترکیبی از مشخصات دلخواه ایجاد نمایند تا هر زمان محصول یا سرویس مورد علاقه آن ها در مناطقی که مد نظر دارند به صورت ویژه ارائه می شد به آن ها اطلاع داده شود.

انواع فروش ویژه پیش بینی شده در سل‏چ شامل فروش با تخفیف، فروش با جایزه، فروش با هدیه، فروش زیر قیمت و همچنین ارائه محصول یا سرویس به صورت کاملا رایگان می باشد.

وب سایت Sellch بنا دارد به عنوان مرجعی جهت متصل نمودن فروشندگانی که کالا یا خدمات خود را به صورت ویژه ارائه می دهند به خریدارانی که علاقه مند به اطلاع از این نوع فروش هستند تبدیل شود.

محدوده تحت پوشش این سرویس کل کشور بوده و همه حوزه های فعالیت را در بر می گیرد. همچنین انواع فروشنده ها اعم از شرکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای، مجتمع تجاری، وب سایت و فروشگاه اینترنتی در آن پیش بینی شده است.

استفاده از این سرویس تا اطلاع ثانوی برای تمام فروشندگان در سراسر کشور کاملا رایگان است. این وب سایت در آدرس http://sellch.com قابل بازدید و استفاده می باشد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *