شماره هفتم مجله موسیقی ایرانیان رایگان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹

وبنا – هفتمین شماره مجله موسیقی ایرانیان به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.  ابراهیم مولائی مدیر مسئول موسیقی ایرانیان به وبنا گفت: هفتمین شماره ماهنامه موسیقی ایرانیان یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه به صورت رایگان و اینترنتی منتشر شد، این شماره شامل مصاحبه های اختصاصی با کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده صاحب سبک تار و سه تار، بهنام صفوی خواننده ی پاپ و صدرالدین حسین خانی مدیر شرکت ایران گام است.
همچنین در این شماره، اخباری از رویدادهای موسیقی فروردین و گزارش های تصویری کاملی از کنسرت های همایون شجریان، گروه آوازی، فرشاد جمالی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، بنیامین، گروه آریان و محسن یگانه در طی یک ماه اخیر گنجانده شده است.
وی افزود: از دیگر مطالب این شماره می توان به بخش سوم میزگرد ترانه سرایان، مقالاتی در حوزه ی موسیقی های محلی خراسانی، آذربایجانی و سبک های دیگر موسیقی اشاره کرد.
این مجله در مصاحبه با ساکت بحث هایی در مورد تصویرسازی در موسیقی، غیر واقعی بودن فیلم سنتوری مهرجویی، علل ضعف موسیقی ایرانی در سال های اخیر و موارد دیگری انجام داده است.
مولائی گفت: به جز مصاحبه ی خبری با بهنام صفوی که در مورد فعالیت های موسیقایی او اطلاعات تازه تری داده شده، گفت وگوی تحلیلی دیگری هم با او در مورد بحث هایی مانند: علل موفقیت یک آلبوم در جامعه، فرآیند تولید ملودی، و….
وی همچنین درباره سایت موسیقی ایرانیان خاطر نشان کرد: این مجله بدون حمایت هیچ گروه و نهاد خاصی و تنها بر مبنای عشق و علاقه به فرهنگ و موسیقی کشورمان با هزینه شخصی و کمترین امکانات ممکن منتشر می شود و امیدوارم که بستر رشد و تعالی موسیقی در کشورمان روز به روز فراهم تر شود و این هنر ارزنده توسعه بیشتری یابد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.musiceiranian.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *